НОВИНИ від 13.07.2009


Рішення, прийняті протягом двох наступних років, визначатимуть наступне десятиліття

Незалежно від того, чи продовжаться тенденції, пов'язані зі спадом, чи економіка нарешті увійде в етап зростання, менеджери, які будуть приймати рішення протягом наступних двох років швидш за все визначатимуть не лише те, наскільки швидко зуміє відновитися їхня організація, але й те, якої результативності вони зуміють досягнути протягом наступного десятиліття.

Консалтингова компанія Deloitte наголосила на важливості для менеджерів всіх рівнів бути готовими капіталізуватися та приймати зважені складні рішення, які вплинуть на загальну картину у довгостроковому розрізі.

Нове дослідження, яке аналізувало фактори, що впливатимуть на здатність компанії до капіталізації у сучасних нестабільних умовах, виявило, що саме вміння приймати правильні рішення матиме найбільше значення для того, щоб перевершити конкурентів та досягнути успіху на ринку.

Джон Конолі (John Connolly), генеральний директор та партнер компанії Deloitte, відзначив: "Поведінка компаній протягом наступних 24-х місяців стане визначальним фактором для їхньої результативності на все наступне десятиліття. Тому, попри всі "негайні" проблеми сьогоднішнього дня, настав час директорам звернути увагу і на більш довгострокові пріоритети".

Результативність компаній сьогодні значною мірою залежить від того, яку поведінку вони обрали під час рецесії. Чи була вибрана ними сильна позиція? Найбільш рішучі та цілеспрямовані гравці, схоже, вже сьогодні починають отримувати дивіденди від ринку, суттєво перевершуючи результативність своїх конкурентів.

Разом із розгортанням економічної кризи, організації більше фокусувалися на короткострокових результатах, намагаючись заощадити зайву копійку шляхом дуже непопулярних, а іноді — відверто руйнівних для компанії дій. Втім, вже сьогодні деякі компанії зуміли достатньо стабілізувати своє становище для того, щоб мати змогу подумати про майбутнє.

"Найбільш успішними у посткризові часи будуть ті компанії, які зуміють найшвидше реорганізуватися та обрати чіткий стратегічний напрямок розвитку", — стверджує ще один представник Deloitte Річард Пунт (Richard Punt).

Найбільш ефективні організації, які не лише зуміли вижити під час кризи, але й показали доволі вражаючи результати своєї діяльності, відрізняються тим, що їм вдалося впровадити гнучку бізнес-модель із чіткою пропозицією цінності. Додайте сюди операційну ефективність та високу якість рішень, які стосуються бюджетів — і ви отримаєте секрет компаній, яким, незважаючи на кризу, таки вдалося досягнути довгострокового і стабільного зростання.

Успішний бізнес як ніколи раніше потребує цілеспрямованих візіонерів, які зуміють повести за собою людей, збудувавши тим самим надійну платформу для успіху. В цьому плані рецесію можна назвати позитивним явищем, оскільки вона здатна виявити слабких менеджерів і відкрити нові можливості для справжніх лідерів.

Отже, все залежатиме від здатності лідера надихати людей та ділитися з ними візією.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua