НОВИНИ від 30.04.2010


Навички, критичні для сучасних працівників

У час відновлення світової економіки, роботодавці як ніколи потребують працівників, які володіють не лише традиційними навичками, але й такими уміннями, як критичне мислення та вирішення проблем, комунікації, співробітництва, креативності та інновації. При чому, саме ці навички, за даними дослідження, проведеного American Management Association (AMA), ставатимуть все більш та більш критичними для організацій майбутнього.

Вміння читати, писати та виконувати математичні завдання завжди було базовим рівнем входження на ринок праці, але сучасний ринок потребує від працівників більшого. Їм потрібно критично мислити, вирішувати проблеми, займатися інноваціями, вміти ефективно взаємодіяти між собою тощо.

"Дослідження показує, що значна кількість респондентів переконані у важливості цих навичок для своїх організацій і вірить в те, що в майбутньому їхня важливість лише зростатиме", — говорить Едвард Рейлі (Edward Reilly), президент та генеральний директор American Management Association.

Більшість роботодавців, на жаль, відчувають, що сучасний стан розвитку їхнього персоналу далекий від ідеального. І саме на плечі управлінців лягає завдання донести нові потреби до працівників та активно зайнятися розвитком їхніх креативних, інновативних, комунікаційних та інших навичок.

"При реорганізації середньої та вищої освіти потрібно враховувати нові потреби та вимоги, які ставляться перед майбутніми співробітниками компаніями. Кожен студент повинен бути креативним, інноваційним та володіти навичками комунікації для створення успішної кар'єри у майбутньому", — наголошує Кен Кей (Ken Kay), президент Ken Kay, організації, яка відповідає за готовність до XXI століття кожного студента у США.

Для визначення, наскільки усвідомленою є необхідність згаданих вище навичок, American Management Association спільно з компанією P21 опитала 2115 менеджерів та інших керівників щодо розуміння важливості цих навичок для сучасних компаній та компаній майбутнього.

За даними результатів дослідження, керівники підтвердили, що дані компетенції вважаються пріоритетними у їхніх компаніях і використовуються для розвитку співробітників, управління талантами та планування. В першу чергу оцінюється вміння комунікації (80,4%), критичне мислення (72,4%), співробітництво (71,2%) та креативність (57,3%).

У середньому три з чотирьох керівників (75,7%), які брали участь в опитуванні, переконані, що дані навички та компетенції стануть ще важливішими для їхніх організацій протягом наступних трьох-п'яти років. Особливо відчутною ця тенденція стане тоді, коли економіка почне покращуватися і організації відчують тенденцію до зростання.

Причиною, чому ці навички та компетенції матимуть настільки велике значення у майбутньому, 91% респондентів назвали зростання напруги та швидкості змін у середовищі бізнесу, 86,5% — глобальну конкуренцію, 77,5% — природу сучасної роботи, 66,3% — структуру сучасних організацій.

За даними дослідження American Management Association, 80% керівників щиро вірять, що поєднання традиційних навичок із сучасними навичками критичного мислення, вирішення проблем, ефективної взаємодії, комунікації та інновацій стане запорукою появи нових талановитих і ефективних співробітників.

За інформацією Chief Learning Officer.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua