НОВИНИ від 21.05.2010


Аналітики дотримуються дещо спрощеного підходу до лідерства

Аналітикам варто більш глибинно досліджувати лідерський потенціал у компаніях, робить висновок нове дослідження, проведене консалтинговою компанією Development Dimensions International (DDI), в якому взяли участь понад 50 аналітиків із провідних банків та фінансових організацій Європи та США.

Такі аналітичні дослідження занадто багато фокусуються на результативності керівників у минулому і рідко намагаються спрогнозувати, наскільки ефективним зможе бути той чи інший лідер у майбутньому. Спеціалісти з лідерства практично ніколи не вдаються до аналізу потенційних сильних сторін компанії з точки зору лідерства (хто може бути хорошим лідером у майбутньому).

Лише 8 респондентів згадали про наявність у їхніх компаніях стратегії лідерського наступництва та управління талантами. А один з учасників підсумував загальну думку більшості словами: "Я не хочу витрачати свій час, переймаючись тим, як компанії будуть шукати лідерів у майбутньому".

Будь-яка оцінка управлінців зводиться до перегляду їхньої минулої та теперішньої результативності. І дуже рідко якого лідера оцінюють із точки зору того, чи володіє він навичками, які потенційно можуть мати користь у майбутньому, зважаючи на мінливе бізнес-середовище.

І хоча більшість аналітиків визнають, що у різні часи для компанії можуть бути актуальними різні лідерські навички, все ж вони продовжують орієнтуватися переважно на короткострокові цілі та оцінку успіху.

Таким чином, сьогодні стає очевидним, що саме компанії, які інвестуватимуть у розвиток своїх лідерів та управлінців, матимуть всі підстави та можливості показати кращі результати, ніж їхні конкуренти.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua