НОВИНИ від 01.06.2010


Forbes: Рейтинг компаній із найкращею репутацією

Google очолила рейтинг компаній, що заслужили найкращу репутацію на глобальному ринку. Усього в списку, складеному дослідницькою компанією Reputation Institute для журналу Forbes, 28 найвпливовіших у масштабах планети корпорацій.

Дослідники оцінили впливовість 600 організацій із найвищими доходами на їхній батьківщині. Потім споживачам з 24-х держав було запропоновано проранжувати 54 компанії-лідера. За 100-бальною шкалою оцінювалися продукція підприємств, інновації, створення робочих місць, управління, громадянська позиція керівництва й фінансова діяльність. У результаті були виявлені найбільш солідні компанії світу. Загалом у список увійшли 12 американських, 11 європейських і 5 азіатських компаній.

Очолила рейтинг компанія Google з результатом 78,62 балів. Другу позицію з мінімальним відривом зайняла японська Sony (78,47 балів). Замикає трійку лідерів The Walt Disney Company з 77,97 балами. Крім того, у десятку рейтингу ввійшли BMW (77,77), Daimler (76,83), Apple (76,29), Nokia (76), IKEA (75,6), Volkswagen (75,55) та Intel (75,39).

Також у числі компаній, що заслужили всесвітнє визнання, опинилися Microsoft (74,47), Johnson&Johnson (74,12), Panasonic (73,67), Singapore Airlines (73,54), Philips Electronics (73,31), L'Oreal (73,17), IBM (73,03), Hewlett-Packard (72,67), Barilla (72,45), Nestle (72,37), Ferrero (72,36), Samsung Electronics (71,62), FedEx (70,84), Honda Motor (70,82), The Coca-Cola Company (70,4), Carlsberg (70,31), Procter&Gamble (70,21) і UPS (70,07).

Як відзначає Forbes, компанії у верхній частині списку поєднує одна спільна риса: інновації. Так, Google і Sony заслужили визнання завдяки впровадженню нових технологій, що змінили життя споживачів. Google, наприклад, пропонує безкоштовну пошту й мапи, а Sony уже більше півстоліття випускає популярні музичні плеєри й телевізори. Apple та IKEA також домоглися прихильності споживачів за рахунок "проривної" продукції. Apple за перші 28 днів від дня релізу iPad продав у роздріб 1 млн. цих планшетників. Шведська IKEA, яка працює в 44 країнах, зробила революцію на ринку товарів для дому, зробивши меблі доступними для родин в усьому світі. "Інновації являють собою потужний інструмент підкорення споживачів", говорить Каспер Нільсен, керуючий партнер Reputation Institute.

Ще один шлях до серця споживача — створення престижного бренда. Його для себе обрали BMW, Daimler і Ferrero. Важливим зараз є й прояв громадянської позиції. Наприклад, засновник Microsoft Білл Гейтс ще в 1994-му році створив благодійну організацію Bill and Melinda Gates Foundation. Французький виробник косметики L'Oreal також пожинає плоди своєї "суспільної роботи". У 1998-му році компанія разом з ЮНЕСКО заснувала стипендіальний фонд для жінок-вчених.

Процвітають і компанії, експансія яких на міжнародній арені носить глобальних характер. Компанія Johnson & Johnson, яка займає 12-е місце в рейтингу, виробник товарів медичного призначення, споживчих товарів і лікарських препаратів, контролює продажі більш ніж у 175 країнах.

Ще одним важливим фактором у справі зміцнення глобальної репутації є прозорість. У цій категорії переможцем є Google. Компанія, яка покинула ринок Китаю, відмовившись піддавати цензурі результати пошуку, у такий спосіб показала: принципи для неї важливіше прибутку.

"Але найважливішим для корпорацій є усвідомлення важливості думки глобальних споживачів, — говорить Каспер Нільсен. — Заробити глобальну репутацію дійсно складно, але надалі вона забезпечить ріст на міжнародних ринках, — відзначає він. — Компанії повинні знати, як можна заслужити довіру за межами своїх країн".

» Див. повний список — World's Most Reputable Companies

За інформацією Interfax.ru.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua