Interbrand: Топ-100 найдорожчих брендів світу 2012
Компанія Interbrand опублікувала черговий список ста найбільших брендів, звівши в нього найуспішніші компанії з усього світу.
У ході своєї роботи аналітики Interbrand оцінювали саму торговельну марку. У той же час ринкова капіталізація корпорацій не розглядалася. Варто звернути увагу на те, що 4 з 5 провідних брендів відносяться до сектора високих технологій, та й взагалі концентрація представників IT-бізнесу вказує на зростаючу роль цього сектора на світовій арені. У керівництві Interbrand невипадково вказують, що світ стоїть на порозі нового світу глобальних зв'язків і мереж, споживач неминуче повністю перейде зі звичайної площини в цифрову.
Топ-10 найдорожчих брендів:
- Coca-Cola
вартість бренда: $77,839 млрд.
динаміка вартості за рік: +8%
- Apple
вартість бренда: $76,568 млрд.
динаміка вартості за рік: +129%
- IBM
вартість бренда: $75,532 млрд.
динаміка вартості за рік: +8%
- Google
вартість бренда: $69,726 млрд.
динаміка вартості за рік: +26%
- Microsoft
вартість бренда: $57,839 млрд.
динаміка вартості за рік: -2%
- General Electric
вартість бренда: $43,682 млрд.
динаміка вартості за рік: +2%
- McDonald's
вартість бренда: $40,062 млрд.
динаміка вартості за рік: +13%
- Intel
вартість бренда: $39,385 млрд.
динаміка вартості за рік: +12%
- Samsung
вартість бренда: $32,893 млрд.
динаміка вартості за рік: +40%
- Toyota
вартість бренда: $30,28 млрд.
динаміка вартості за рік: +9%
» Див. повний список — Best Global Brands 2012
За інформацією VestiFinance.ru.
comments powered by HyperComments
|