НОВИНИ від 20.11.2012


Визнання працівників дає віддачу

Bersin & Associates: Визнання працівників дає віддачу Компанія Bersin & Associates, яка займається організацією навчання у сфері управління людськими ресурсами, проанонсувала нове дослідження. У ньому йдеться, що компанії, які досягають успіху у визнанні своїх працівників, в середньому у 12 разів частіше досягають хороших бізнес-результатів, ніж їхні колеги та конкуренти.

Bersin & Associates також представили модель зрілості програм визнання працівників (Employee Recognition Maturity Model), мета якої — допомагати лідерам ефективно оцінювати програми визнання співробітників у компаніях.

Висновки дослідження, а також модель зрілості, опубліковані у звіті "The Employee Recognition Maturity Model: A Roadmap to Strategic Recognition".

Bersin & Associates засновує модель зрілості програм визнання працівників на п'яти найкращих практиках визнання, які були виявлені завдяки глибинному статистичному аналізу та інтерв'ю зі споживачами.

Ось перелік цих практик:

  • Менеджери компанії повинні знати і чітко встановлювати цілі перед своїми підлеглими. Коли лідери однозначно комунікують свої очікування, то працівникам набагато легше сфокусуватися на правильних цілях, а результативність компанії в цілому — зростає.

  • Формування чітких критеріїв визнання. Компанії, які досягають найкращих результатів з точки зору результативності, фокусуються на визнанні людей за втілення конкретних проектів, досягнення чітких цілей та демонстрацію цінностей компанії.

  • Використовуйте технології для того, щоб зробити програми визнання більш гнучкими та ефективними. Працівники найбільш ефективних компаній (з точки зору інтеграції технологій в програму визнання співробітників), зі втричі більшою ймовірністю потрапляють у верхню чверть найрезультативніших компаній.

  • Програми визнання повинні бути всесторонніми. Попри численні переваги використання комп'ютерних програм для оцінки та визнання співробітників, самі програми визнання повинні бути всесторонніми і охоплювати в тому числі й офлайн-життя працівників.

  • Визнання повинно мати цінність (у тому числі й фінансову) для працівників. Співробітники хочуть отримувати винагороду, яка має для них реальну цінність, у тому числі й у грошовому еквіваленті.







  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua