ІНСАЙТИ | Лідерство 9 вересня 2024 р.

П’ять речей, на яких вже зараз слід зосередитися сучасним менеджерам

Маючи більш ніж 15-річний досвід коучингу менеджерів різного профілю через розвиток їхніх лідерських якостей, Керрі Сковронскі (Carrie Skowronski), засновниця та CEO компанії Leadology, рада запропонувати 5 найкращих практик, які кожен менеджер може застосовувати на сьогоднішньому робочому місці.

Рік за роком менеджерів на всіх етапах їхнього лідерського шляху переконують у тому, що існує короткий шлях до ефективного лідерства, але це далеко від істини. Хоча історично так склалося, що багато компаній недостатньо інвестують у розвиток менеджерів, принципи ефективного лідерства залишаються незмінними — лідерам потрібен час, простір і ресурси, щоб мати змогу навчатися і застосовувати на практиці нові навички.

Зважаючи на ринкові зміни, що відбуваються зараз, і на те, що багато менеджерів прагнуть підвищити кваліфікацію та зробити наступний крок у своєму професійному розвитку, я хочу розповісти про головні речі, на яких менеджерам вже зараз варто зосередити свою увагу.

П’ять речей, на яких вже зараз слід зосередитися сучасним менеджерам

Ось п’ять лідерських практик, які дійсно допомагають менеджерам зростати.

1. Часті та регулярні розмови

Коли справа доходить до здатності менеджера спілкуватися зі своєю командою, послідовність є ключовим фактором. Приділяючи щотижня лише 15 хвилин на те, щоб поспілкуватися з безпосередніми підлеглими щодо очікувань, зворотного зв’язку та зростання, керівники можуть продемонструвати свою зацікавленість у результатах роботи співробітників та усунути перешкоди, коли вони виникають. У свою чергу, часте спілкування з командами віч-на-віч може допомогти їм взяти на себе більшу відповідальність за свою роботу, підвищуючи залученість працівників і звільняючи керівнику час для більш масштабного мислення.

Із часом такі розмови стають цеглинками, з яких формуються змістовні стосунки на робочому місці. Закладаючи фундамент для більшого взаєморозуміння та довіри між командами, керівники налаштовують свої команди на кращу співпрацю та вищу результативність.

2. Інвестування в саморозвиток

Дуже часто ми чуємо, що менеджери занадто перевантажені зростаючими списками справ і щільним робочим календарем, і що у них ніколи немає часу для розвитку лідерських якостей. Насправді, немає кращої ознаки того, що час настав, ніж коли менеджери відчувають, що вони потопають у роботі. Звичайно, в усіх галузях бізнесу є пікові сезони, але це лише означає, що лідерам ще важливіше визначати пріоритети для власного розвитку, викроюючи час для цього заздалегідь.

Розвиток лідерських якостей приваблює тим, що він не має єдиної форми; це може бути що завгодно — від читання книги до запису на курс або коучингові сесії. Незалежно від методу, менеджери можуть передавати ці знання своїм командам в умовах, коли у них є простір, час і ресурси, аби практикувати свої нові навички.

3. Пріоритетність допитливості

Підхід до розмов, викликів і можливостей із почуттям допитливості є життєво важливим для зростання та стійкості менеджерів на робочому місці, і ставити відкриті запитання під час особистих зустрічей — одне з найкращих рішень, щоб почати.

Наприклад, якщо ваш бос змінює напрямок при прийнятті важливого рішення, запитайте його про додатковий контекст під час наступної зустрічі. Бажаєте отримати нову можливість для розвитку? Запитайте, як ви можете бути більш корисними для своєї команди. Наступного разу, коли ваш співробітник підніме питання про постійну перешкоду, розширюйте рамки своїх запитань, щоб змусити його зупинитися і критично подумати над рішенням.

Спрямування допитливості через відкриті запитання, як правило, призводить до більш цікавих, автентичних і плідних відповідей. Хоча наш інстинкт може спонукати нас ставити запитання, які ґрунтуються на припущеннях, важливо залишатися допитливими трохи довше, щоб побачити, що ще ми відкриємо для себе на цьому шляху.

4. Лідерство з емпатією

Коли ми проявляємо емпатію на робочому місці, ми трансформуємо спосіб, у який ми підходимо до побудови та розвитку стосунків. У своєму бестселері «Atlas of the Heart» («Атлас серця») дослідниця і лідер думок Брене Браун (Brené Brown) визначає емпатію як розуміння чужого досвіду, хоча він може відрізнятися від нашого. Практика емпатії, яка включає в себе бачення перспективи, уникнення осуду та інтуїтивне розпізнавання емоцій інших людей, відіграє вирішальну роль у наданні належної підтримки, яка може знадобитися вашим командам. Керуючи з таким мисленням, менеджери мають можливість сприяти розмовам із більшою автентичністю та турботою.

Що стосується підтримки систем підзвітності на роботі, емпатія також дозволяє менеджерам забезпечити, щоб розмови про невиправдані очікування продовжувалися — навіть якщо вони можуть бути некомфортними. Ефективні менеджери розуміють, як це — отримувати негативний фідбек, і сприймають його як можливість вчитися і розвиватися, замість того, щоб вдаватися до покарань або взагалі уникати розмови. Як наслідок, емпатія здатна зміцнити стосунки на робочому місці, створюючи простір, де працівники можуть звернутися до менеджера, коли їм справді потрібна підтримка.

5. Моделювання відпочинку

Як правило, підвищена відповідальність менеджера може призвести до того, що багато хто вважає, що їхня здатність встановлювати належні межі навколо роботи обмежена. Насправді відпочинок і час поза роботою є важливими для того, щоб ми могли працювати якнайкраще. Незалежно від того, чи це запланована поїздка, день психічного здоров’я або додаткова перерва протягом робочого дня, скористайтеся нею. Час, проведений повністю офлайн, омолоджує нас значно більше, ніж пасивне перебування поза офісом, коли ми працюємо над робочими справами. А коли ми беремо на себе зобов’язання щодо перерв, ми збільшуємо наші шанси повернутися до роботи з більшим почуттям самосвідомості, автентичності та креативності.

Навіть більше, коли ми поважаємо потребу у відпочинку, ми створюємо прецедент турботи про себе та встановлення меж у наших організаціях, особливо коли демонструємо ці практики на власні очі колегам. Прозорість нашого ставлення до відпочинку зрештою сприяє здоровому балансу між роботою та особистим життям для наших команд, даючи їм змогу виконувати свою роботу якнайкраще, не відриваючись від неї.

Зважаючи на мінливі ринкові умови, такі як поява штучного інтелекту, постійні гібридні робочі плани та розширення робочої сили з кількох поколінь, майбутнє лідерства пов’язане з навичками роботи з людьми. Гуманізація робочого місця є більш важливою, ніж будь-коли раніше. Надання лідерам навичок, необхідних для створення значущих зв’язків зі своїми співробітниками, — це вже не просто бонус, це стратегічна ініціатива.

За матеріалами Forbes.

Ілюстрація: mbastack.org



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!
Закони переможців. Як здійснити cвої мріїЗакони переможців. Як здійснити cвої мрії
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)