ІНСАЙТИ | Dynamic Organization 13 травня 2024 р.

Як стати динамічною організацією?

У постіндустріальну епоху чи не єдиним життєздатним бізнес-підходом може бути так звана «динамічна організація», — вважає Кеті Ендес (Kathi Enderes), старша віце-президентка та глобальна галузева аналітикиня у The Josh Bersin Company.

Після глобальної пандемії та спричинених нею потрясінь керівникам компаній можна пробачити прагнення до стабільності. Натомість їм довелося зосередитися на захисті свого бізнесу від постійних наслідків війни, розриву ланцюгів постачання, політичної та економічної турбулентності, постійної інфляції та хронічного дефіциту робочої сили.

І це ще не все — комбінація демографічних факторів, технологій, змін на робочих місцях та інших подібних рушійних сил змін також не стоїть осторонь. Сучасне життя перебуває в постійному русі, тому організації мають бути готовими до безперервної трансформації.

Компаніям слід замислитися над тим, щоб стати гнучкими та динамічними до змін — коротко кажучи, вони повинні стати «динамічними організаціями». Враховуючи, що нещодавнє дослідження The Josh Bersin Company показало, що лише 7% компаній відповідають критеріям динамічних організацій, це може здатися надмірною вимогою. Але насправді це цілком досяжно, і саме директори з персоналу (CHRO) можуть виступити лідерами цих змін.

Як стати динамічною організацією?

Що таке «динамічна організація»?

Динамічні організації працюють за моделлю постіндустріальної епохи, стратегічно пристосовуючи людей і навички до можливостей, підвищуючи одночасно продуктивність і конкурентоспроможність бізнесу. Вони безперервно швидко та масштабно трансформуються, щоб забезпечити експоненціальний розвиток бізнесу, людей та інновацій.

Вплив на бізнес може бути трансформаційним. Динамічні організації:

  • утричі частіше досягають фінансових цілей;
  • мають у 21 раз більше шансів бути різноманітними та інклюзивними;
  • мають у сім разів більше можливостей ефективно впроваджувати інновації;
  • мають у 20 разів більше шансів досягти вищої продуктивності.

Бізнес-лідери добре це усвідомлюють. Нещодавній проєкт Global Workforce Intelligence (GWI) від The Josh Bersin Company виявив, що лідери налаштовані на сміливі, постійні зміни і хочуть досягти їх якнайшвидше.

Реальність така, що компанії, які швидко розвиваються, хочуть робити багато речей одночасно: розвивати, просувати і підтримувати співробітників, постійно інвестуючи в них і надаючи їм можливості, і, водночас, розбудовувати трансформаційні робочі практики, системи винагород, лідерські концепції та культуру, що змінюють правила гри.

Стаємо динамічними

Хороша новина для CHRO полягає в тому, що HR може і повинен бути за кермом. Динамічні організації стратегічно орієнтують своїх людей і навички на найважливіші можливості та прагнуть підвищити продуктивність і конкурентоспроможність, йдучи в ногу з часом.

Перехід від посад і ролей до навичок і роботи є важливим компонентом цього процесу. На осі навичок: чи оцінює організація зовнішніх кандидатів за навичками та цінностями, а не лише за їхнім досвідом та освітою? Чи враховує вона командну та організаційну придатність? Чи застосовує планування робочої сили, використовуючи знання про навички для сьогоднішніх і завтрашніх вимог?

І сьогодні, чи намагається організація стратегічно збалансувати робочу силу на основі навичок, щоб уникнути звільнень, чи має дієві ідеї щодо уникнення будь-якої необхідності скорочення робочої сили шляхом постійного перекваліфікування, підвищення кваліфікації та кардинальної трансформації кар’єри, переміщуючи людей у найважливіші сфери діяльності?

Будь-яка компанія, яка серйозно ставиться до динамічного розвитку, мусить також динамічно розвивати свою HR-практику та практику роботи з талантами. Динамічні організації працюють на найвищому рівні зрілості у всіх HR-практиках та інтегрують їх у творчий спосіб. Отже, щоб досягти цього рівня, ви маєте:

  • Бути сфокусовані на внутрішньому наймі та гнучкості, а не лише на рекрутингу ззовні.
  • Вирішувати питання готовності керівництва підтримувати внутрішній найм і мобільність.
  • Винагороджувати та визнавати командну роботу та співпрацю.
  • Забезпечити різноманітні механізми підвищення кваліфікації працівників для розбудови потенціалу в стінах компанії.
  • Розвивати крос-функціональне, гнучке, готове до трансформації лідерство.
  • Переорієнтовувати організацію на проєкти та команди, а не на ієрархію та робочі місця.
  • Сприяти створенню інклюзивного середовища зростання та прозорості.
  • І, нарешті, використовувати HR-технології нового покоління, щоб запустити бізнес-стратегію за допомогою ваших тепер більш енергійних і повністю залучених людей.

Динамізм вимагає роботи, але винагорода того варта

Розумно поглянути на всі ці виклики та цілі і запитати, навіщо будь-якій організації йти на такі кроки. Відповідь проста: значне покращення бізнес-показників.

У сервісній економіці кожна компанія є настільки хорошою, наскільки її люди, лідери та культура можуть змінюватися, розвиватися та адаптуватися. Успіх у новому світі праці залежить від нашої здатності не лише наймати людей, але й створювати нові методи роботи та непереборний досвід: розвивати, винагороджувати та визнавати правильні навички, масштабно підтримувати внутрішню мобільність, формувати правильну культуру та лідерську підтримку.

Динамічна організація — це єдиний життєздатний бізнес-підхід у постіндустріальну епоху. Він одночасно вирішує проблеми продуктивності та залученості, фінансових показників та інклюзивності, задоволення потреб клієнтів та інновацій. Шлях до динамічної організації є складним, але він необхідний для виживання та успіху бізнесу — зараз і в майбутньому.

За матеріалами HR Daily Advisor.

Ілюстрація: blog.stewartleadership.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Формула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілейФормула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілей
Перемогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потімПеремогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потім
Мій бос — ідіотМій бос — ідіот

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)