ІНСАЙТИ | Нові ринки 5 квітня 2007 р.

Як досягнути успіху у Китаї, Індії та поза ними

Компанії, які успішно розповсюджують свою діяльність на ринки, що розвиваються, повинні приділяти достатньо уваги чотирьом ключовим факторам планування — управлінню талантами, оцінці ризиків, організаційній структурі та дослідженню і розвитку. Про це повідомляє консалтингова компанія Deloitte & Touche.

Все більше та більше компаній переміщують діяльність своїх найбільш витратних відділів (таких як дослідження та розвиток, продажі й маркетинг) у Китай, країни Східної Європи, Латинської Америки та Південно-Східної Азії. Проте, за даними дослідження, проведеного Deloitte & Touche, менш ніж половина з них вважає вдалою свою діяльність у цих регіонах.

Залучення та утримання кваліфікованого персоналу — обов'язкова умова для виживання та успішної діяльності на нових ринках. Успішні компанії уникають кандидатів, які звикли змінювати роботу, наче рукавички, а також пропонують своїм працівникам тренінги, навчання, а також гнучкий графік роботи та додаткові переваги. Приблизно три чверті компаній, які дотримувалися всіх перерахованих вище вимог, зуміли досягнути успіху на нових для себе ринках.

Створення максимально незалежної дочірньої компанії може бути кращим рішенням, ніж підключення до іншого бізнесу чи створення залежної компанії. Основна суть полягає в тому, щоб надати бізнес-одиниці достатньо автономії для вчасної реакції на місцеві тенденції та можливості. При цьому централізований контроль все-рівно зберігається, стверджує Deloitte & Touche.

Скрупульозна оцінка ризиків у таких сферах, як інтелектуальна власність, локальні закони, ланцюжки постачань і т. п. також необхідна для ведення успішного бізнесу в умовах ринків, які розвиваються. Лише 56% компаній, які взяли участь в опитуванні, проводили достатньо детальний огляд ризиків, перш ніж виходити на нові ринки. Більшість же просто переглядали геополітичні умови та можливість терористичної загрози.

Насамкінець, для більшості бізнесів, які працюють на відсталих ринках, видається очевидним, що проведення дослідження та розвитку локально, має своє безперечні переваги. І насамперед (хоча не тільки) це більш короткий час виходу на ринок, а також менші витрати.

Китай до сих пір залишається найбільш цікавим ринком для багатьох міжнародних компаній. Дві третини керівників планують розширювати діяльність своїх компаній на цю країну протягом найближчих п'яти років. При цьому близько половини керівників планують розширювати свою діяльність на Східну Європу, Індію, країни Латинської Америки чи Південно-Східної Азії.

Ярослав Федорак, за матеріалами Management.silicon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним
X10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життяX10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життя
Переваги поразокПереваги поразок

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)