ІНСАЙТИ | Компетенції лідера 29 листопада 2010 р.

Лідерство 24/7

Управління в нових мінливих реаліях вимагає від лідерів нового набору підходів та навичок. Саме вони повинні очолювати фокус ринку на кастомізацію, руйнування кордонів між особистим та загальним, отриманням та передачею знань, інноваціями та результативністю. Разом із тим все більша диверсифікація талантів веде до все більш гнучких та кастомізованих способів роботи та розвитку талантів, знищуючи при цьому рамки між роботою та особистим життям, ієрархією та мережею.

Зважаючи на нову складну природу лідерства, яке тепер повинно бути не стільки навичкою, скільки атрибутом управлінця, можна говорити про нові компетенції, які будуть обов'язковими для лідерів майбутнього.

1. Вміння побачити "загальну картину", при цьому не забуваючи про "фокус" та "візію". Генеральний директор GE Джефрі Іммелт (Jeffrey Immelt) назвав основною лідерською компетенцією вміння "бачити більше, ніж знаходиться перед очима". Якщо раніше вміння керівника вузько фокусуватися на загальному завданні та відкидати все зайве вважалося найціннішим, то сьогодні вони повинні бачити не тільки те, що хочуть і що повинні, але й те, що відбувається навколо.

2. Лідери повинні вміти керувати людьми з різними цінностями. Протягом останнього десятиліття різноманітність стала однією з основних ознак практично будь-якого робочого середовища. Коли ж у одній компанії працює дуже багато різних людей — це зазвичай означає, що у них можуть бути різні цінності. Особливо, коли унікальність сама по собі стає цінністю і сприймається працівниками як щось надзвичайно позитивне.

3. Лідери повинні приділяти значну увагу залученню своїх підлеглих у процес прийняття рішень. Якщо раніше компанія могла цілком ефективно працювати з 3-5-ма топ-менеджерами на вершині піраміди, які приймали рішення, а всі інші люди в компанії просто їх виконували, то сьогодні ситуація докорінно змінилася. Працівники повинні мати достатній (значний) рівень відповідальності та автономності, в тому числі й у питаннях, які стосуються прийняття рішень. Саме це дасть їм змогу почуватися залученими та демонструвати кращу продуктивність/результативність.

За матеріалами "24/7 Leadership", Chief Learning Officer.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)