ІНСАЙТИ | Культура лідерства 19 жовтня 2020 р.

Інтелектуальне лідерство як інструмент рекрутингу професіоналів

Інтелектуальне лідерство компанії на своєму ринку може бути не тільки засобом створення мільярдного бізнесу (серед прикладів — провідні консалтингові компанії McKinsey, Bain Boston Consulting Group), але й інструментом залучення потрібних фахівців.

Інтелектуальне лідерство як інструмент рекрутингу професіоналів

Звісно, гроші — це дуже важливий фактор. Але багатьох амбітних професіоналів мотивує ще й бажання стати найкращим у своєму фаху. Компанії можуть задовольнити такі прагнення, зробивши ставку на формування культури інтелектуального лідерства.

Аби здобути інтелектуальне лідерство, потрібно стати інноватором у своїй галузі, а також створити відповідні можливості для тих фахівців, які хочуть посісти помітне місце у професійній спільноті — публікуватися в галузевих та інших виданнях, виступати на конференціях, формувати мережу контактів. Із ствердженням такої культури всередині компанії, дедалі більше людей долучатимуться до зміцнення її репутації як лідера фахової думки. В результаті інтелектуальний аспект бренду змінюватиметься, що приваблюватиме професіоналів.

«Незмінно знаходитися на висоті — це сутність нашої бізнес-моделі — тому ми вкладаємо чимало зусиль у навчання клієнтів та колег та поширюємо наші ідеї», — сказав Гері Джекобс (Gary Jakobs), керівник компанії Ascent Environmental. «У нас сформована окрема команда творчих людей, які, до того ж, є блискучими комунікаторами», — додав він.

Створення «мозкового трасту»

Ось деякі кроки, які допоможуть вам сформувати культуру інтелектуального лідерства.

1. Усвідомте, що для формування культури інтелектуального лідерства потрібен не один рік наполегливої праці. Все має розпочинатися с CEO. Якщо ви знаходитеся в стартовій точці, то зможете використати свої позиції лідера професійної думки як інструмент рекрутингу не раніше, ніж через декілька років.

2. Створіть комунікаційний підрозділ (на початку він може складатися з одного-двох людей), розробіть протоколи для написання контенту. Проводьте навчальні семінари, наставницькі сесії, надавайте редакторську допомогу.

3. Впровадьте як норму: в статтях мають вказуватися автори. Безіменній контент, який походить від компанії, є PR-інструментом. Читачі ж набагато більше довіряють матеріалам, де фігурують прізвища людей, які їх написали.

4. Запропонуйте план розвитку фахівців, які хочуть здобути визнання в професійній спільноті (виступати на конференціях, отримувати «лайки» в LinkedIn тощо). Більшість спеціалістів не приходять до організації як дослідники, автори чи спікери. Вони цього вчаться. Кілька авторитетних експертів допоможуть зміцнити репутацію фірми та збільшити її вартість.

5. Посприяйте тому, щоб ваші провідні спеціалісти брали активну участь у роботі професійних асоціацій і товариств. Заохочуйте їх виконувати важливі функції за межами компанії, наприклад, певну роботу в інших організаціях.

6. Просувайте своїх найкращих фахівців як галузевих експертів. Підносячи їх на «п’єдестал», ви надаєте сигнал тим, хто лише починає думати про вибір майбутнього місця праці. Рекламуйте фірму як «мозковий траст», орієнтуючись на студентів коледжів та інші групи потенційних співробітників.

І зрозуміло, перед усе, ви маєте зробити свою компанію комфортним місцем праці для своїх працівників. Інакше ви ризикуєте їх втратити.

«Я мислю — отже існую»

Маючи репутацію компанії, де працюють авторитетні експерти, ви зможете залучати фахівців, які прагнуть досягти такого же рівня, і, відповідно, змінюватимете свою конкурентну перевагу.

Наприклад, із моменту відокремлення від більшої компанії десять років тому Ascent Environmental використовувала свою репутацію інтелектуального лідера як рушій стабільного зростання. Стратегія була настільки успішною, що навіть будучи стартапом фірма ніколи не зверталась до зовнішніх рекрутерів. Всі керівники Ascent є ключовими постатями на галузевих заходах, навчальних семінарах, а також авторами публікацій.

«Для нас перебування в центрі публічної уваги — не просто хороший маркетинг; але й зобов’язання бути носіями свіжих ідей — і це приваблює людей».

За матеріалами "Using Thought Leadership As A Talent Magnet", Forbes.

Ілюстрація: openSAP



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)