ІНСАЙТИ | Культурні зміни 28 травня 2021 р.

Як змінити культуру вашої компанії, навчаючи менеджерів

Хочете змінити культуру своєї організації? Встановлення додаткових столів для пінг-понгу, безкоштовне пиво і щасливі години, ймовірно, не спрацюють. Недостатньо також розмістити на корпоративному сайті заяву про основні цінності. Та й найняти консультанта для «управління» зміною культури навряд чи вийде. Щоб викликати культурні зміни, ви повинні йти вгору за течією до джерела, з якого власне і «витікає» ваша культура, — до людей, котрі щодня на неї впливають: у тому, що вони підтримують, пропагують, дозволяють чи ігнорують. Це джерело — ваша команда менеджерів, — вважає Аарон Леві (Aaron Levy), засновник і генеральний директор Raise The Bar і strideapp.co, автор книги Open Honest & Direct: A Guide to Unlocking Your Team's Potential.

Як змінити культуру вашої компанії, навчаючи менеджерів

Здатність вашої компанії бути гнучкою, змінювати напрямок руху, коли цього вимагає ринок, і в кінцевому підсумку домагатися успіху залежить не тільки від вашого продукту, але й від ваших співробітників. І людей, які грають надважливу роль у тому, щоб допомогти вашим працівникам процвітати або, навпаки, вбити мотивацію до роботи, — це ваші менеджери. Згідно з дослідженням Gallup 2015 року, на 70% залученість команди залежить саме від менеджера.

Зміни відбуваються, коли змінюється поведінка ваших менеджерів

Але поведінка не змінюється відразу. Це вимагає наполегливої праці, практики, прихильності і відповідальності в довгостроковій перспективі. І ви можете сприяти цій зміні.

Із тих пір, як Gallup виявив, що лише одна людина з 10-ти володіє високими управлінськими талантами, не має бути ілюзій щодо того, що слід розробляти програми навчання лідерству, особливо в міру масштабування і зростання компанії.

Важливо сфокусуватися на зміні поведінки

Більшість навчальних програм призначені для передачі знань, що не є ідеальною моделлю для забезпечення стійких змін. Багато з нас читають книги, слухають подкасти, підписуються на лідерів думок у соціальних мережах тощо, але як часто ми послідовно втілюємо отримані інсайти в наше повсякденне життя? Передача знань повинна складати лише невеликий відсоток від самого навчання. Велика частина будь-якого ефективного навчання лідерству повинна бути сфокусована на практиці.

Давайте подумаємо, як навчити дитину їзді на велосипеді. Ми ж не чекаємо, що вони навчаться, спостерігаючи за тим, як ми самі це робимо, або читаючи їм лекції про правильні дії. Вони вчаться на практиці. Вони вчаться, падаючи і роблячи помилки, і щодня практикуючись.

Таким чином, ефективна програма навчання лідерству повинна бути зосереджена на навчанні лідерів застосовувати отримані знання на практиці — спочатку застосовуючи нові навички в безпечному місці, а потім і в реальному світі.

Зміни вимагають часу

На цьому все не закінчується. За кожним лідером і з боку кожного лідера мають бути дії і відповідальність. Ефективна програма навчання лідерству не триває один день або навіть тиждень; вона триває кілька місяців і повинна включати навчання, практику і коучинг.

Якщо ви провалите впровадження подальших заходів, практики і постійного зворотного зв’язку в своє навчання, як в короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі, ваші лідери, швидше за все, повернуться до старих звичок.

Зміни — це персональне

Коли ви «викочуєте» новий тренінг для своєї команди, може виникнути спокуса поділитися всією інформацією і як можна більше вмістити у відведений проміжок часу. Уникайте цього за будь-яку ціну. Наслідком цього є те, що ви можете втратити шанс сфокусівати лідерів на подальше самостійне навчання. Якщо вони не можуть робити це самі, вони, ймовірно, ніколи не застосовуватимуть це у щоденній практиці.

Ось де секретною зброєю стає коучинг. Коли компанії надають коуча для кожного лідера в рамках свого навчального процесу, вони мають можливість засвоїти навчання, встановити цілі для свого зростання, подумати про те, що у них працює, а що ні, і які коригування їм слід внести.

Згідно з дослідженням доктора Гейл Метьюз (Gail Matthews) з Домініканського університету, коли ми записуємо наші конкретні цілі, ділимося ними з колегами і регулярно звітуємо про них, ми з більшою ймовірністю їх досягнемо. Ваші коучі мають бути ключовими гравцями, які цьому будуть сприяти, забезпечувати підзвітність і підтримувати зростання.

Зміни — це щоденний акт

Коли лідери повернуться до своєї робочої рутини, то будуть схильні забувати про набуті нові звички, якщо вони не будуть інтегровані в порядок денний. Ключовим етапом будь-якої навчальної програми, яку ви розробляєте або вибираєте, повинна бути підтримка ваших лідерів не тільки у вивченні і практиці їх навичок на семінарах, а й у допомозі їм у розробці та інтеграції отриманих знань в їх повсякденну практику лідерства. Це про те, як змусити їх вчитися, змінити їх поведінку і, в кінцевому підсумку, побачити зрушення в культурі організації.

Коли в компанії є культура, заснована на ефективних лідерах, котрі надихають і навчають один одного, у неї формується команда, яка працює разом, щоб повністю реалізувати свій потенціал. Аби домогтися бажаних змін, потрібні зусилля, енергія і послідовність. Але що було б можливо, якби ви і ваша команда виконали цю важку роботу разом?

За матеріалами "How To Transform Your Company Culture By Training Your Managers", Forbes.

Ілюстрація: minutes.co



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
В овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолатиВ овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолати
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Перемогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потімПеремогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потім

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)