ІНСАЙТИ | Робоча команда 3 липня 2012 р.

Чи справді ваша компанія — «лиха мачуха» для працівників?

Вейн Тармел (Wayne Turmel), засновник Greatwebmeetings.com, а також промовець та письменник, розповідає про те, як виробити у віддалених співробітників відчуття того, що вони є частиною "однієї сім'ї", а не "прийомними дітьми лихої мачухи".

Вейн Тармел (Wayne Turmel)
Вейн Тармел
(Wayne Turmel)
Сьогодні багатьом працівникам доводиться працювати не тільки в традиційних офісах, але й з дому, улюбленого кафе чи будь-якої іншої "віддаленої локації". Такий працівник все ще вважається частиною команди. Але чи здатен він по-справжньому відчути себе часткою "єдиної корпоративної сім'ї", чи почувається радше як прийомна дитина, на яку мало хто звертає увагу.

Дослідження свідчать, що люди, які працюють віддалено, практично завжди відчувають, що люди, які працюють в офісі, отримують преференції з боку керівників. До них лідери дійсно ставляться як "дбайливі батьки", а до тих, хто працює поза межами офісу — як "лиха мачуха".

Цікаво те, що в той час, як віддалені працівники вважають, що до них ставляться гірше і відчувають себе відірваними від колективу, самі керівники не бачать в цьому ніякої проблеми і готові побитися об заклад, що ставляться до віддалених працівників так само, як і до тих, що працюють в офісі.

Як же керівнику довести віддаленим працівникам, що він любить їх так само. Нижче наведено перелік із п'яти порад, які дозволять подолати цю проблему:

  1. Насамперед, потрібно переконатися, що всі менеджери в компанії розуміють, в чому полягає проблема.
  2. Всі співробітники повинні розуміти правила і бути чутливими до культури компанії.
  3. Якщо віддалені працівники працюють в іншій часовій зоні, на це обов'язково потрібно зважати.
  4. Ключові події та зібрання в компанії повинні залучати всіх без виключення співробітників.
  5. Потрібно подбати про організацію таких зустрічей, де змогли б бути присутні віддалені співробітники і відчути себе частиною компанії.

Остання порада є дуже важливою і саме вона зазвичай виявляється визначальною, чи будуть почуватися віддалені співробітники як "прийомні діти". Тому, якщо з об'єктивних причин не вдається зібрати всіх учасників команди під одним дахом, можна поступити інакше — організувати віртуальну зустріч, в якій не лише віддалені співробітники, але й ті, хто зазвичай працює в офісі, будуть взаємодіяти віртуально. Це дозволить першим відчути себе менш відірваними від колективу.

За матеріалами "Is your company the wicked stepmother?", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)