Міжнародні перевезення в Україні та Європі

22.10.2018

За роки незалежності українська транспортна система пройшла важкий процес взаємної інтеграції з європейською транспортною системою. Різноманітні нормативно-правові акти, видані Кабміном та Верховною Радою, направлені на регулювання міжнародних перевезень в Україні. До того ж, створюються численні транспортні коридори, які є складовою транспортної мережі Європи. Наразі Україні підписала угоди з 30 країнами світу про міжнародне автомобільне сполучення.

Вантажні перевезення в Україні

Завдяки такому положенню справ замовити перевезення в Європу для приватних та юридичних осіб стало значно легше. На теренах України діє декілька сотень транспортних компаній, що здійснюють міжнародні вантажні перевезення країнами Західної та Східної Європи на постійній основі. Одним з таких є приватне підприємство «Транс-Атлас».

Зростанню об’ємів транспортних вантажних перевезень сприяє вигідне географічне положення країни на перетині світових транзитних шляхів. Таким чином, можна спостерігати тенденцію зростання обсягів перевезень українськими та європейськими компаніями. В деякі роки об’єми дещо знижуються, але показники все одно залишаються стабільно високими. Такі перепади пов’язані з тим, що країни Прибалтики, Білорусь, Румунія, Болгарія та Туреччина також надають транспортні послуги та роблять усе, аби їхні транспортні коридори були більш привабливими для світових перевізників. Подекуди Україна помітно відстає від цих країн за рівнем транспортної інфраструктури та якістю доріг, але уряд робить усе, аби ситуація ставала дедалі кращою.

Транспортні перевезення в Західній Європі

Що стосується Західної Європи, то країни європейського співтовариства дійшли висновку, що потрібно забезпечити кращу організацію транспортної системи. Це зумовлено створенням єдиного ринку, впровадженням нових технологій зв’язку, забрудненням навколишнього середовища. В ході розгляду цих питань була сформована стратегія розвитку міжнародного вантажного транспорту, яка включає в себе наступні кроки:

  • розподіл автомобільних перевезень на окремі сегменти;
  • встановлення зв’язку між транспортом та економікою;
  • пошук шляхів розширення інфраструктури за збільшення обсягів транспортних перевезень;
  • зменшення викидів шкідливих речовин у довкілля;
  • посилення конкуренції на ринку послуг автомобільних вантажних перевезень.

На даний момент всі ці кроки втілюються у реальність, що перетворює європейську (а разом з нею – і українську) транспортну систему на чіткий дисциплінований організм, який задовольняє потреби замовників та виконавців послуг.