Нова пошта: основні переваги, відправлення та відстеження посилок

03.07.2020

Після створення у 2001 році, компанія «Нова пошта» за перші десять років роботи зайняла позицію лідера в сфері доставки вантажів по країні. Її місія — подарувати користувачам легкість доставки для життя та бізнесу. На сьогоднішній день вона користується попитом, має надзвичайно розвинену мережу відділень та опрацьовує більше 145 мільйонів відправлень на рік не тільки по Україні, але й за її межами.

Переваги Нової пошти

Команда Нової пошти орієнтується на міжнародні стандарти та переймає найкращий світовий досвід. Завдяки цьому, вона займається впровадженням нових продуктів та сервісів. Серед переваг користування послугами компанії вирізняються:

  • швидкість та надійність доставки відправлень;
  • зручність розташування відділень;
  • сучасний дизайн пунктів прийому та видачі відправлень;
  • вискоий рівень обслуговування;
  • можливість замовити міжнародну доставку;
  • легкість та точність відстеження посилки.

Завдяки автоматизації відділень та сучасному обладнанню, багато користувачів надають перевагу саме Новій пошті.

Як відправити посилку

Для відправлення посилки необхідно знайти найближче відділення Нової пошти або скористатися викликом кур»єра. При виборі відділення слід звертати увагу на вагові обмеження: поштове відділення займається відправкою до 30 кг, а вантажне — не має вагових обмежень. Графік роботи кожного пункту вказаний на сайті компанії чи в додатку. Крім самостійного пакування, відповідно до правил, можна скористатись допомогою компанії. Працівник відділення запропонує варіанти упаковки з асортименту, які забезпечать надійне транспортування та захист відправлення. Крім цього, для надіслання посилки необхідно вказати свої дані — ПІБ, адресу та номер мобільного телефону, місто доставки відправлення та дані одержувача. Також для оформлення посилки необхідні опис та оголошена вартість.

Відстеження відправлення

Незважаючи на вказану орієнтовну дату прибуття відправлення, багато користувачів цікавить, як можна точніше відстежити посилку (https://novoposhta.com/), дізнатись чи забрали її з відділення Нової пошти чи скільки днів вона там знаходиться. Для цього можна скористатися спеціальним сервісом, який всього за декілька секунд надасть всю потрібну інформацію. Трекінг посилок можливий при наявності літерно-цифрового номеру. Цей штрихокодовий ідентифікатор зазначений на розрахунковому документі. Також для відстеження підійде номер телефону відправника чи одержувача. Завдяки цьому, кожний користувач може з легкістю відстежити локацію перебування відправлення та визначити, коли посилка приїде до відділення.