Виробники морозива в Україні. ТОП кращих компаній виробників морозива

02.02.2021

Ринок морозива в Україні зростає вже кілька років навіть всупереч специфічної економічної ситуації. А все завдяки зростаючому попиту, який стимулює активність компаній.

Можна спостерігати, в деякому сенсі, зразкову картину: завдяки якості продукції деякі з виробників морозива поступово завойовують велику популярність. Потім інвестують зрослу прибуток в поліпшення виробництва морозива — і з кожним роком вириваються вперед все більш сильно. Якщо ще 15-20 років тому складно було виділити явних лідерів, то зараз перші дві компанії в ТОП-5 перевершують всіх інших конкурентів разом узятих.

Які виробники найкращі?

Якщо говорити про рейтинг найуспішніших торгових марок, то він буде виглядати наступним чином:

  • «Рудь».
  • «Ласунка».
  • «Лімо».
  • «Фірма Ласка».
  • «Хладік».

Хоча частка перших двох компаній на ринку перевищує 50%, про монополію і, тим більше, її шкідливі наслідки говорити не варто. Тому тут можна говорити про те, що комерційний успіх дійсно відображає реальну якість.

Важливість якості

Крім економічних причин, які змушують нинішніх лідерів ринку тільки піднімати планку якості, варто відзначити ще одну особливість морозива. Справа в тому, що вся або майже вся сировинна база цих ласощів знаходиться в Україні і в досить великій кількості. Молоко, вершки та цукор — ці продукти є основою для морозива, і їх не бракує. Тому собівартість ласощів не зростає так, як у багатьох інших продуктів. Також з цієї причини частка імпортного морозива залишається низькою: вітчизняні компанії поставляють дійсно якісний продукт за цінами куди нижче, ніж іноземні фірми.

І з цієї ж причини ринок морозива дуже динамічний. Вчорашні аутсайдери можуть розробити нову лінійку морозива, збільшити виробничі потужності, залучити нові інвестиції — і потіснити нинішніх лідерів.

Тому «Рудь», «Лімо» і «Ласунка» змушені постійно розширювати асортимент, стежити за якістю і різноманітністю товару. Але напружена робота цих компаній — це добре для споживача, адже така ситуація означає, що ринок морозива буде розвиватися, а сам продукт ставати смачніше.