3 тренди, які можуть вплинути на маркетинг у соціальних медіа

08.02.2022

Швидке зростання цифрових платформ свідчить про те, що ми маємо регулярно змінювати нашу маркетингову стратегію. Ландшафт соціальних мереж перебуває у постійних змінах і встежити за всіма віяннями досить складно. Тим не менш, давайте поговоримо про помітні тренди у соціальних медіа, які можуть вплинути на маркетинг у 2022 році.

Хоча бренди використовують соціальні мережі для просування своїх продуктів та послуг вже понад два десятиліття, за останні кілька років у маркетинговій практиці відбулися серйозні зміни. Нові тренди, викликані пандемією і новими технологіями, змушують маркетологів постійно оновлювати свої стратегії. Маркетинг в соціальних мережах тут стає одним із ключових чинників.

Але, на жаль, традиційні методи аналізу соціальних мереж більше не працюють — частково тому, що даних стає занадто багато, але й також тому, що вони розкидані по різних системах із розрізненими робочими процесами. Крім цих фрагментованих даних, все більше і більше маркетологів шукають нові ідеї та технології, які допоможуть їм підготуватися до змін у соціальному маркетингу.

Отже, на які тренди у соціальних медіа варто звернути увагу у 2022 році?

Персоналізація

В основі персоналізації лежить надання контенту, який буде актуальним для ваших користувачів — це спонукає їх взаємодіяти з вами. Згідно з дослідженням Sprout Social, 61% споживачів очікують, що компанії нададуть їм персоналізований досвід у соціальних мережах на основі попередньої взаємодії з брендом, а 59% — що компанії читатимуть та аналізуватимуть те, що вони публікуватимуть у соцмережах. А ось інше опитування, проведене CheetahDigital, показало, що приблизно 52% користувачів соцмереж вважають рекламу, засновану на недавньому досвіді покупок на інших сайтах, лякаючою.

Найкращий персоналізований соціальний контент має бути актуальним і заснованим на інформації, якою користувачі погодилися поділитися з брендами. Це не лише зміцнює довіру споживачів, а й сприяє більш високому рівню взаємодії з дедалі більш вузькою авдиторією.

Технології віртуальної та доповненої реальності

Ще до того, як Facebook вирішила перейменувати себе в Meta, бажаючи стати локомотивом «метавсесвіту», спостерігався тренд орієнтації на технології доповненої реальності (AR) — бренди взаємодіють із потенційними клієнтами, дозволяючи їм віртуально випробувати свої продукти. Наприклад, Ikea створює віртуальні дизайнерські кімнати, де клієнтам за допомогою інтерфейсу AR відображаються меблі, які є в їхньому онлайн-інвентарі. А Nike використовує технології, що дозволяють людям визначати розмір ноги і віртуально приміряти взуття.

Ось деякі VR- та AR-технології, які бренди можуть застосувати для покращення взаємодії з клієнтами у соціальних мережах:

  • віртуальні тури місцями, що цікавлять клієнтів;
  • фотофільтри із логотипом бренду;
  • QR-коди, які під час сканування занурюють користувачів у AR-досвід.

Маркетингові інфлюєнсери

Маркетинг впливу — підхід, із допомогою якого бренди використовують зовнішніх творців контенту для трансляції своїх меседжів — значно зріс у результаті пандемії. Маркетинг впливу, який детально освітлюють курси smm, збільшує рентабельність інвестицій — компанії заробляють приблизно $6,50 на кожен витрачений долар, згідно з дослідженням інфлюєнсеров, проведеним Adweek. Але переваги не обмежуються лише збільшенням прибутку та підвищенням рентабельності інвестицій — опитування Matter Communications показало, що споживачі часто довіряють інфлюєнсерам навіть більше, ніж самим брендам.

Інфлюенсери і вплив, який вони мають на своїх фоловерів, йдуть пліч-о-пліч із персоналізацією контенту та стимулюванням взаємодії.