Жіночі парфуми: тримаємо руку на пульсі нових трендів

18.10.2022

Приємні парфуми, як і гарна сукня, здатні підняти настрій. Найкраще, коли є можливість вибрати аромат, який дійсно доповнить характер і зміцнить мотивацію жінки виділитися всупереч усьому. Так, парфуми https://parfumcity.com.ua/ua/catalog/zhenskie-duhi є важливою частиною жіночих аксесуарів і вони творять із ними дива.

Аромати є частиною нашої культури і мають сильну емоційну складову, яку люди оцінюють дуже позитивно. Тому варто тримати руку на пульсі нових трендів у цій сфері. Отже, які тренди пропонує парфумерна індустрія вже зараз і з прицілом на наступні роки — давайте дізнаємось трохи детальніше.

1. Еко-тренд

Сьогодні сучасні парфумерні компанії все більше пропонують натуральні та органічні аромати. Причиною цього є тренд на природну красу, який пронизує весь б’юті-світ. Він найпотужніше проявився в результаті пандемії, оскільки споживачі стали більше усвідомлювати своє оточення і важливість турботи про навколишнє середовище.

Тепер він втілюється в парфумерії. Як ми бачимо в інших категоріях краси, таких як догляд за шкірою і волоссям, натуральні інгредієнти стають все більш помітними в ароматах. Це своєрідний виклик для індустрії, адже відбувається перехід до побудови кращого майбутнього зі сталим постачанням натуральної сировини.

2. Інгредієнти для хорошого самопочуття

Більшість виробників парфумерії працюють над ольфакторними композиціями, які будуть викликати у споживачів почуття спокою та комфорту. Але такі інновації побачать світ не так скоро — лише приблизно через три роки.

За даними дослідження консалтингової компанії Euromonitor, не менше 73% споживачів відчули погіршення свого психічного здоров’я протягом пандемії, і саме тому більшість із них зараз зосереджені на тому, щоб жити більш збалансованим та повноцінним життям для досягнення стану благополуччя. Незважаючи на труднощі останніх двох років, 56% населення вважають, що в найближчі п’ять років вони будуть щасливішими. І ці споживачі будуть інвестувати в товари і послуги, які забезпечать їм кращу якість життя та допоможуть досягти щастя.

Цей оздоровчий тренд прагне відтворити відчуття безтурботності і спокою, знайдені в природному середовищі, щоб споживачі могли відчути їх у містах.

Які ж типи парфумів підтримують цей тренд? Переважно ті, що включають морські акорди та ботанічні інгредієнти з сильними природними нотами, які відтворюють відчуття перебування на березі теплого моря або в тихому лісі.

3. Відновлюючі аромати

Згідно з опитуванням, проведеним компанією Global Data, споживачі найчастіше обирають квіткові (30%), свіжі (24%), фруктові (23%) та цитрусові (22%) аромати. Це свідчить про тяжіння до ароматів, які пахнуть чистотою, дарують відчуття свіжості та життєвої енергії.

Квіткові, свіжі та фруктові аромати є найбільш поширеними в Азії та Австралії. Вищезазначене опитування також показує, що жінки більше схильні до квіткових ароматів, тоді як чоловіки обирають більш свіжі композиції, а також морські, пряні та шкіряні запахи.