Як упаковка вашого товару впливає на вибір покупця

18.11.2022

Якщо вам здається, що ви обираєте товар без впливу – з вами працюють професіонали. Саме так вважають деякі маркетологи і мають вагомі причини на таку думку.

Кожен крок маркетингового плану ретельно обміркован та грунтується на дослідженнях поведінки людей. Це має значення, навіть, якщо навкруги немає жодних рекламних банерів чи будь-яких об’яв, бо пакування – це також маркетинговий крок для приваблення уваги покупця. У конкурентному середовищі виробники мають змагання за увагу кожного споживача.

На вибір покупця впливає:

  • впізнаваність бренду,
  • кольори,
  • форма,
  • зручність,
  • оригінальність пакування.

Тож до вибору матеріалів пакування потрібно підходити відповідально.

Українські пакувальні матеріали стають дедалі популярнішими. По-перше, їх виробництво впливає на економічні показники всередені країни, по-друге, за якістю вони не поступаються європейським аналогам.

Багато підприємств, що мають великий обіг товару замовляють матеріали безпосередньо від виробника Пакон. Це дає низку переваг, головне з яких – пакування підходить до наявного устаткування та товару.

Проте пакувальний матеріал – не лише захист товару, він має бути зручним, інформативним, та привабливим для покупця, викликати бажання поділитися придбанням у соціальних мережах та пошерити таким чином впізнаваність бренду.

Раціональність пакування – один з найголовніших показників. Коли покупець отримує маленьку річ, що огорнута великим шаром плівки та спакована у велику коробку  — це викликає гумористичні розповіді, що швидко ширяться. Саме тому пакування, його властивості, зовнішний вигляд та розміри розробляються під певний продукт чи групу товарів.

Пакувальні матеріали, попит на які набирає обертів – це м’яке пакування за допомогою плівок.

Поліетиленова плівка, виробник якої ретельно стежить за виробничим циклом, використовується більшістю підприємств. Вона здатна зберегти товар під час зберігання, полегшити складський обіг чи сортування товару в супермаркеті чи на торгівельних майданчиках.

Стрейч плівка від виробника присутня у майже кожному замовленні від маленького до спакованих на палеті важких коробок. Її властивості дозволяють зберегти зовнішній вигляд товару, захистити його від подряпин, та механічних пошкоджень.

Підприємства, що мають потрібне устаткування використовують плівку, що набуває форми товару. Це — термозбіжна упаковка. Вона має великий спектр використання, «обіймає» продукт чи групу товарів, надійно їх фіксує та дозволяє контролювати на вигляд спаковані товари. Особливо важлива термозбіжна плівка для харчових продуктів.

Неможливо залишати поза увагою скотч пакувальний – надійний помічник, що забезпечить надійність будь-якого пакування. А з логотипом чи ім’ям бренду – буде підтримувати впізнаваність та лояльність покупців. Окрім того, його використовують для нанесення позначок крихкого товару, температури або іншого потрібного для покупця маркування. Такі позначки полегшують життя покупцеві, тож він обиратиме саме те, що потрібно вам.

Це лише приклади, які можна знайти серед українських виробників пакувальних матеріалів. У будь-якому разі нелогічне чи не раціональне пакування пригорне увагу, проте раціональна, брендована, оригінальна та креативне пакування підвищить ймовірність повторного придбання продукту.

Для багатьох підприємств пакування є обличчям бренду. І як обличчя людини воно має бути приємним, таким що легко запам’ятається та буде радісно побачити знову. Також пакування має викликати потрібні асоціації та повертати покупця до бренду знову.