Чи дійсно вашому інтернет-магазину потрібна підтримка CRM? Що вам потрібно знати

25.12.2022

Щоб досягти успіху на висококонкурентному ринку електронної комерції, ваша компанія повинна знайти спосіб виділитися. Найкращий спосіб зробити це — через ефективну комунікацію з цільовою аудиторією. Це означає, що хороша система управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) має важливе значення.

Що таке CRM для електронної комерції?

CRM система для інтернет-магазину — це  програмне забезпечення, яке зберігає всі ваші дані в одному місці, де ними можна легко керувати та сегментувати без виділених ресурсів, необхідних для системи управління базами даних (СУБД).

Простіше кажучи, CRM дає вам можливість:

  • Залучати нових клієнтів, використовуючи дані для створення персоналізованого досвіду продажів
  • Отримати більш глибоке розуміння купівельних звичок клієнтів
  • Розширити свою програму заохочень, отримавши життєво важливу інформацію про свою клієнтську базу
  • Підвищити точність ваших даних
  • Скоротити витрати на розрізнені зусилля з продажу та побудови взаємовідносин

Чи повинен ваш бізнес електронної комерції використовувати CRM?

CRM дає підприємцям, які займаються електронною комерцією, уявлення про звички своїх клієнтів. Використовуючи інформацію з вашого сайту електронної комерції та інших джерел, програмне забезпечення CRM створює 360-градусне уявлення про ваших клієнтів, їхні купівельні звички.

Окрім залучення нових потенційних клієнтів, CRM дає вам можливість покращити досвід існуючих клієнтів та максимально ефективно використовувати ресурси вашої компанії, покращуючи обслуговування клієнтів. CRM може тримати вас в курсі кількості запитів клієнтів, які потребують уваги, і направляти ці запити до відповідних установ.

Чим Voiptime CRM виділяється серед конкурентів?

Якщо ви підприємець, який займається електронною комерцією, ось як Voiptime CRM може вам допомогти:

  • Підвищіть свою конкурентну перевагу: Виділяйтеся за допомогою індивідуальних назв полів, міток, сповіщень, робочих процесів, вбудованої інтеграції з VoIPTime Contact Center для зручного зв’язку з клієнтами  та багато іншого.
  • Надавайте післяпродажні рішення.
  • Співпрацюйте зі своєю командою: Дозвольте членам команди додавати та редагувати дані через портали у вашому обліковому записі CRM. Отримавши доступ, член команди може переглядати і відстежувати потенційних клієнтів, перевіряти інвентаризацію продуктів, надавати пропозиції та генерувати квитанції.
  • Плануйте та прогнозуйте.
  • Залишайтеся в рамках бюджету: Сплачуйте по мірі необхідності без витрат.

Підводячи підсумки

CRM стала необхідністю для будь-якої компанії, яка прагне налагодити зв’язок з потенційними клієнтами, побудувати відносини і стимулювати продажі на конкурентному ринку електронної комерції. Використання спеціальної CRM-системи для інтернет-магазину може допомогти вам почати пожинати плоди.