Брендовані товари і корпоративна сувенірна продукція як ефективні засоби просування

15.01.2023

Брендинг є одним із найважливіших маркетингових інструментів, який повинен мати на озброєнні будь-який бізнес. Хороший брендинг, зокрема, формує відбиток у свідомості клієнтів, надаючи їм щось знайоме, те, на що вони можуть звернути увагу, коли шукатимуть на ринку найкращого постачальника. В ідеалі, брендинг представляє вас у певному світлі для ваших клієнтів — фактично, це один із найефективніших способів донести до них інформацію про те, ким ви є і в чому власне полягає ваш бізнес.

Розвиток бренду, звичайно ж, потребує багато часу і концентрованих зусиль. Одним із ефективних способів досягнення цієї мети є пропонування клієнтам брендованих товарів і корпоративної сувенірної продукції. Це будь-які товари, що мають назву та/або логотип вашої компанії. Вони, як правило, використовуються в рекламних цілях і пропонуються (зазвичай безкоштовно) клієнтам. При правильному застосуванні ця стратегія значно покращує впізнаваність бренду, тим самим підвищуючи продаж ваших товарів або послуг.

Варто зазначити, що рекламно-сувенірна продукція має велике значення, особливо для відносно нових брендів, які прагнуть підвищити свою впізнаваність і розширити клієнтську базу. Отже, які ж найважливіші переваги використання цього засобу просування?

1. Краща впізнаваність і позитивна асоціація з брендом

Кожен бізнес хоче виділитися серед інших, створивши міцну репутацію. За допомогою брендованих товарів ви можете посилити своє маркетингове повідомлення, не дратуючи клієнтів. Кожного разу, коли такі клієнти знову побачать назву та логотип вашого бренду, вони будуть асоціювати його з унікальним та корисним товаром, який вони отримали від вас. Це психологічне явище називається позитивною асоціацією з брендом і є однією з першочергових цілей маркетингу.

Пропонуйте товари, в яких ви можете бути впевнені, що ваші клієнти будуть користуватися ними, наприклад, брендовані футболки, худі, парасольки та флешки. Такі речі набагато цінніші, ніж звичайна візитка компанії, і, швидше за все, будуть сприйняті зі значно більшим ентузіазмом.

2. Збільшення лояльності клієнтів

Брендовані товари і корпоративні сувеніри допомагають надати бізнесу більшої індивідуальності та виразності. А людям, у свою чергу, подобається отримувати подарунки. Ось чому такі товари здатні принести сильну лояльність до бренду — це спосіб сказати своїм клієнтам, що ви про них дбаєте. Ці рекламні продукти створюють відчуття бажання віддячити тим людям, які їх отримують. Щоб віддячити, клієнти купують продукти або послуги, які пропонує бізнес.

Найвищій пілотаж — створення найбільш особистих відносин між брендом і споживачем, що перетворює клієнтів на амбасадорів вашого бренду.

3. Сувенірна продукція дає клієнтам уявлення про культуру вашої компанії

Корпоративна сувенірна продукція може дати споживачам уявлення про те, що являє собою ваша компанія. Це дуже допомагає, оскільки люди, як правило, хочуть мати справу з бізнесом, який вони вже знають. Виріб із логотипом та слоганом вашої компанії тонко передає інформацію про якість вашої послуги чи продукту, галузь, в якій ви працюєте, та цінності вашого бізнесу. Такий невимушений спосіб показати культуру вашої компанії через матеріальні предмети може привернути до вашого бренду певну кількість прихильників.

4. Брендовані товари мають великий термін придатності

Отримавши брендовану річ, багато людей кажуть, що їхнє враження про компанію стає більш сприятливим. В середньому покупці зберігають брендовану продукцію не менше 18 місяців. Більшість із них зберігають рекламний продукт два і більше років, якщо це щось корисне для них.

Тобто, інвестуючи в брендовані товари, ви вкладаєтеся у рекламний матеріал, який буде демонструвати логотип або назву вашого бізнесу більше року. Рекламна цінність вашої інвестиції буде продовжена ще на один рік, якщо ваш клієнт передасть її комусь іншому.

5. Це проста маркетингова модель

На відміну від реклами у медіа та інших основних маркетингових активностей, що вимагають детального плану реалізації і відповідних зусиль, механізм брендованих товарів є чи не найпростішим. Ви можете впровадити цю модель у вашу бізнес-діяльність завдяки брендуванню речей, які ви вже безкоштовно роздаєте, таким як ручки, записники або тримачі для ключів.

Ще однією гарною ідеєю може бути розробка та друк індивідуальних багаторазових пакетів для покупок, які ви могли б дарувати новим покупцям, коли вони приходять до вашого магазину. А оскільки зараз всі зацікавлені в зменшенні побутових відходів, можна бути впевненим, що клієнти вважатимуть вашу компанію далекоглядною і такою, котра турбується про довкілля.