Найефективніші способи просування інтернет-магазину: плюси та мінуси каналів

11.03.2023

Показник кількості згенерованих лідів є одним з головних параметрів успішності інтернет-магазину. Щоб його збільшувати, необхідно ретельно аналізувати ефективність різних методів інтернет-маркетингу та вибирати найбільш оптимальні. Аліна Коворданій, інтернет-маркетолог із досвідом просування як власного інтернет-магазину vyshyvanka.in.ua, так і своїх клієнтів, визначила ключові аспекти кожного з каналів.

Контекстна реклама

Хороший спосіб отримати перші продажі буквально в перші години після запуску рекламної кампанії.

У чому суть: ви оплачуєте розміщення рекламних модулів та блоків, а Google показує їх цільовій аудиторії у своїх сервісах, на партнерських сайтах, в пошуку.

Як запустити: знайти спеціаліста з контекстної реклами або звернутися до агенції. За певних навичок запустити просту кампанію можна і самостійно.

Плюси:

  • Швидко, ефективно.
  • При правильному налаштуванні потрапляє виключно в ЦА.
  • Усім підходить.
  • Можна користуватися тоді, коли потрібно.

Мінуси:

  • Дорого.
  • Працює тільки тоді, коли ви оплачуєте.
  • Якщо неправильно виконані налаштування, можна злити бюджет.
  • Висока конкуренція.

SMM-просування

Групи та спільноти в соцмережах – маст хев для будь-якого інтернет-магазину. Тут можна запустити таргетовану рекламу, отримувати зворотний зв’язок від підписників та робити прямі продажі.

Як запустити: створити спільноти в популярних соцмережах, регулярно публікувати корисні (що продають, інформаційні, залучають, розважальні) пости та підтримувати живе спілкування.

Плюси:

  • Приваблює трафік на інтернет-магазин.
  • Можна займатися самостійно
  • Можна продавати безпосередньо зі спільноти.
  • Формує довіру до бренду та лояльність ЦА.
  • Можна отримувати зворотний зв’язок, що підсвічує слабкі місця бізнесу.

Мінуси:

  • Займатися потрібно системно та регулярно.
  • Якщо звертатися до агенства – оплата не дешева.
  • Можливий негатив у коментарях та обговореннях.

SEO-просування

SEO для інтернет-магазину — це комплекс заходів, що дозволяє зробити інтернет-магазин помітнішим у видачі пошукових систем. Чим вищі позиції, тим частіше переходять на сайт люди, які шукають товари, що продаються в інтернет-магазині.

Робота з оптимізації сайту включає внутрішню оптимізацію, зовнішню та аналітику. При використанні SEO після виходу в топ можна значно знизити витрати на просування, займаючись лише регулярним створенням якісного контенту.

Плюси:

  • Довго працює:  вигоду можна отримувати місяці та роки.
  • Якщо сайт у топі, це розвиває ваш бренд та торгову марку.
  • Оптимізований сайт швидше працює, зручніший і зрозуміліший.

Мінуси:

  • Довготривалий процес.
  • Не можна зробити самостійно – потрібно шукати фахівця.
  • Потрібно стежити за змінами у роботі пошукових алгоритмів та підтримувати сайт на належному рівні.

Просування у блогерів та лідерів думок

Продаж через особистий бренд — стійкий тренд. Якщо зірка з’явилася у футболці умовного бренду Х, фоловери підуть купувати футболки цього бренду.

Як запустити: знайти блогера вашої вагової категорії — досить помітної в місті персони чи мікроблогера з кількома тисячами підписників. Далі — домовитися про формат реклами, частоту постів та фінансові деталі.

Плюси:

  • Усім підходить.
  • Ефективно.
  • Швидкий ефект.

Мінуси:

  • Проблеми з потраплянням до ЦА, особливо для нішевих магазинів.
  • Блогерам довіряють дедалі менше, покупці відчувають, що їм дуже хочуть продати.
  • Ви залежите від блогера. Впала його популярність — знизилися ваші продажі.

Контент-маркетинг

Якщо постійно пригощати аудиторію корисним контентом, згодом можна з нею  потоваришувати, а потім продати їй продукт.

Як запустити: публікувати корисну інформацію в блозі інтернет-магазину, соцмережах, на сторонніх майданчиках, платформах для блогінгу і так далі. Згодом сформується лояльність до бренду, а про магазин дізнається велика кількість людей.

Також отримайте SEO-ефект: сайт вийде в топ за великою кількістю запитів, сформується семантичне ядро, піде трафік.

Плюси:

  • Гарний контент працює не один рік. Вдала стаття приносить ліди довгий час.
  • Хороший контент віруситься, зростають охоплення.
  • Контент-маркетинг працює по всіх напрямках та впливає на позиції у видачі, поведінкові фактори, трафік, продажі.

Мінуси:

  • Нема швидких результатів.
  • Не працює разово: контент-маркетингом потрібно займатися регулярно.
  • Не такий цільовий трафік, як із контекстної реклами.

Просування на маркетплейсах

Це гіганти, що давно зробили все за вас і застосували всі попередні способи просування і ще тричі стільки ж. Як результат – на їхні сайти йде хороший цільовий трафік, мільйони постійних покупців та десятки мільйонів замовлень. Вам залишилося тільки розмістити там свій товар і радіти з продажів.

Як запустити: зареєструватися на одному або кількох маркетплейсах, створити картки товарів, вибрати формат доставки. Далі або робити поставки на склад маркетплейсу, або займатися цим самостійно.

Плюси:

  • Не потрібний свій сайт, менше робіт із залучення клієнтів. Маркетплейс робить все за вас.
  • Гарний цільовий трафік, багато лояльних покупців.

Мінуси:

  • Висока конкуренція.
  • Потрібно підлаштовуватися до вимог кожного майданчика.
  • У маркетплейсу є комісія.
  • Не розвивається бренд інтернет-магазину. Покупець замовляє на Маркетплейсі, а не в умовному магазині “Х”.

Актуальним завжди є комплексне просування, коли інтернет-магазин використовує максимальну кількість способів.

Використовуйте правильно переваги кожного каналу!