Реклама в метро: найкращий спосіб охопити широку авдиторію

04.04.2023

Метрополітен є дуже зручним і швидким видом транспорту, але він має й величезний потенціал для маркетологів. Наприклад, система метро Києва щодня обслуговує близько 1,7 мільйони пасажирів, кожен з яких може витратити від 10 хвилин до трохи більше години, щоб дістатися з одного місця в інше. А це, погодьтеся, надає достатній час експозиції для вашої реклами.

Як працює реклама в метро

Якщо коротко, реклама в метро працює завдяки використанню транспортної системи для охоплення споживачів. Компанії можуть придбати рекламний простір у вагонах метро, поїздах, на платформах та інших об’єктах транспортної системи. Коли пасажири бачать цю рекламу, вони знайомляться з брендом або продуктом, що рекламується.

Ця форма реклами є ефективним способом охопити велику кількість людей за доволі короткий проміжок часу. Оскільки метрополітеном щодня користуються мільйони людей, компанії можуть бути впевнені, що їхнє повідомлення побачить дуже широка і різноманітна авдиторія.

Які типи реклами використовуються в метро

1. Реклама у вагонах метро

Пасажири потягів — це авдиторія, яка перебуває у своєрідному тимчасовому полоні, і реклама в метро за допомогою різних постерів використовує цю можливість на всі 100 відсотків.

Досвідчене рекламне агентство «777» пропонує такі формати:

  • постери на простінках;
  • напівпрозорі стікери на склі розсувних дверей входу/виходу у вагон, і на вікнах вагонів;
  • наклейки на периметрі вагона.

Кожного разу, коли пасажири дивляться на карту метро або стоять на виході з поїзда, вони бачать ваше повідомлення. Ви можете розробити сміливу креативну кампанію та адаптувати зміст реклами до больових точок пасажирів, які часто використовують цей час, щоб поміркувати про свій день.

2. Рекламні постери на платформах метро

Постери на платформах метро розміщені як правило на всіх станціях — від входу до виходу і скрізь між ними. Ви можете використовувати традиційні друковані плакати або цифрові екрани для більш привабливого відображення, а також таргетувати свої повідомлення на основі розташування станції. Постер на пероні — один із найдоступніших варіантів реклами, особливо у віддаленних від центру міста районах.

3. Брендована реклама на поїздах

Навіть коли пасажири метро відволікаються на екрани своїх телефонів, вони завжди стежать за своїм потягом. Брендування поїзда метро вашим брендом і логотипом створює рухомий рекламний щит, який можна побачити на кожній зупинці на маршруті, а звуки, які він видає під час руху, гарантують, що всі дивитимуться в тому числі й на вашу рекламу.

4. Цифрова реклама на лайвбордах

Лайвборди дозволяють створити цифрову рекламу з відео або статичними зображеннями в місцях із високим трафіком на цифровому екрані. Захоплююче повідомлення може спонукати людей, які чекають на потяг, заглянути у вашу компанію, щоб дізнатися більше. Вони також дають можливість запрограмувати тригери для різних дисплеїв, таких як погода або час доби, щоб підвищити релевантність ваших повідомлень.