Створення Landing page з високою конверсією

19.07.2023

Посадкова сторінка (landing page) – це односторінковий сайт, який найчастіше використовується як майданчик, на який веде контекстна реклама. Не треба пояснювати, що розробка лендінгу – «обличчя» бізнесу, а отже, від Landing page багато в чому залежить його успіх. Щоб створити якісний лендинг, що продає, необхідно дотримуватися кількох правил.

Головними складовими будь-який лендінг пейдж є графічне оформлення та зміст. LP має бути приємною оку, ергономічною і містити максимально зрозумілу для користувача інформацію. Відвідувач у перші секунди має зрозуміти, чим займається ваша компанія. Не намагайтеся «розумнішати», пишіть коротко, зрозумілою мовою без термінів. Або використовуйте свій слоган, якщо він у вас є. Додайте цю інформацію під логотип у верхній частині екрана. Обов’язково вкажіть дані для зв’язку. Найкраще, якщо це буде номер телефону або форма зворотного дзвінка у верхній частині екрана.

Індивідуальність сторінки

Розробляйте дизайн лендінгу самостійно. Не копіюйте інші, хай і вдалі, на вашу думку, сайти, лендинги. Тим більше, що це може бути юридично караним. Те, що працює у інших, може не спрацювати у вас. Сайти-гіганти відомих успішних кампаній не можуть і не повинні бути прикладом для односторінки невеликого бізнесу. Орієнтуйтеся на свої послуги та на потреби своєї аудиторії.

Піраміда довіри

Щоб отримати нового клієнта, дійте послідовно, не злякайте. Формування довіри відбувається в 5 етапів:

  1. Спочатку ви повинні переконати користувача, що зможете задовольнити його потреби. Потім показати, чим ви кращі за інших.
  2. Запропонувати те, заради чого він готовий надати особисті дані.
  3. Дати зрозуміти, що на вашому сайті йому безпечно, і він може вказати конфіденційні дані (кредитна картка, адреса).
  4. Привабити, щоб йому захотілося повернутися знову.

Відповідність LP запиту користувача

Першим же заголовком покажіть клієнту, що на вашому лендинг він знайде те, що шукає — товар / послугу, головні переваги. Не відволікайте його загальними хитромудрими фразами (такими, як «краща пропозиція», «хороші знижки», «перші на ринку» тощо), так ви можете тільки відлякати людину.

Нехай головний заголовок частково чи повністю повторюватиме текст рекламного оголошення, яким прийшов клієнт. Якщо в рекламі ви пропонуєте «Свіжі апельсини з цілодобовою доставкою», вкажіть це і в заголовку. Таким чином ви відразу завоюєте його увагу. Обов’язково використовуйте в тексті заголовки та підзаголовки – за статистикою саме на них відвідувачі лендингів звертають увагу насамперед, а іноді лише на них. Вони повинні привертати увагу не тільки візуально, а й містити інформацію, що «чіпляє».

Поради до контенту

Пишіть простими зрозумілими словами;

  • Розкажіть про переваги. Не забудьте пригадати, як ваша послуга може підвищити комфортність життя клієнта;
  • Вказуйте терміни, в які буде отримано зиск;
  • Обіцяйте результати (природно, обіцянки мають бути здійсненними);
  • Показуйте відгуки реальних клієнтів або навіть експертів, якщо такі є;
  • Використовуйте акції, спеціальні пропозиції та інші короткочасні, але вигідні умови, що привертають увагу;
  • Додайте до заголовків ключові слова (це буде корисно при пошуковій оптимізації).

Наша компанія займається розробкою лендінгів і ви можете звернутись до нас за безкоштовною консультацією на https://www.limenet.kiev.ua/