Нетривіальна реклама в метро: кілька яскравих прикладів

28.08.2023

Творчість, як відомо, не має меж. І вона ще більше вражає, коли ви бачите її втілення в таких несподіваних місцях, як станції метро. Так, це є ідеальним місцем для привернення уваги авдиторії, оскільки реклама в метро принаймні пропонує щось цікаве, на що можна подивитися в умовах обмеженого Wi-Fi.

Метрополітени світу стали своєрідною площадкою для тестування різноманітних маркетингових ідей і проведення експериментів. І, слід визнати, деякі з них були просто вражаючими. Давайте розглянемо кілька таких яскравих прикладів.

Фізична цифрова бібліотека в бухарестському метро

Завдяки дивовижній партизанській маркетинговій кампанії від Vodafone та Humanitas у бухарестському метро була створена фізична цифрова бібліотека у натуральну величину, яка виконує функцію електронного книжкового магазину.

Метро було вкрите відбитками книжкових полиць, які дозволяли пасажирам переглядати книги для швидкого читання і завантажувати їх за допомогою QR-кодів, що містилися на принтах. Більшість завантажень — це частини електронних книг, які дозволяють читачеві її придбати, якщо вона йому сподобається, тоді як деякі з них є повністю безкоштовними для людей.

Ця ідея є напрочуд творчою й ефективною у своїх спробах продемонструвати важливість і використання мобільних технологій, а також маркетинг самих книг.

LEGO-станція метро в Мілані

Для просування фільму LEGO в Мілані була побудована і реплікована так звана LEGO-станція метрополітену. Вона була встановлена буквально за одну ніч, тимчасово замінивши станцію Кордузіо.

3D-інсталяція виглядала так, ніби насправді була зроблена з цеглинок LEGO, адже вона рекламувала вихід фільму у світовий прокат. Таємнича конструкція з’явилася посеред ночі, щоб здивувати та розважити публіку у креативний спосіб. Будівельна фігурка LEGO поруч із нею тримає табличку з написом «Збережи творчість», щоб люди знали про цей трюк і про його творче походження, яке було виконано в деталях.

Віртуальний магазин у корейському метро

Homeplus є другою за величиною мережею магазинів товарів для дому в Кореї після E-Mart. Щоб збільшити відвідуваність своїх торгових точок, Homeplus вирішила створити віртуальний магазин у метро, щоб люди могли легко робити покупки без необхідності його відвідування. Пасажири підземки купують товари, скануючи QR-код, який автоматично зберігає кожен товар у кошику. Потім вибрані товари упаковуються і доставляються прямо до дверей покупця.

В результаті цієї винахідливої маркетингової техніки Homeplus став номером один на онлайн-ринку.

Інтерактивна реклама, що розпізнає, коли наближаються потяги, і реагує на них

Інтерактивна реклама має набагато більше шансів привернути увагу перехожих, ніж їхні статичні аналоги. Встановлення навіть елементарного зв’язку з клієнтом є ключовим компонентом успішного сучасного маркетингу. Така реклама взаємодіє не лише з людьми навколо, але й із потягами метро, що прибувають або від’їжджають.

Інтерактивні стійки у Стокгольмському метрополітені оснащені датчиками, які можуть відчувати, коли потяги наближаються з обох боків. Коли поїзд наближається і проноситься повз, рекламне зображення перетворюється, наприклад, на жінку з волоссям, що розвівається на вітрі, підхопленому потягом.

Переосмислене «стельове дзеркало»

Агентство Rethink Toronto переосмислює громадський транспорт. У той час як потяги метро здебільшого обклеєні зображеннями тривіальної реклами та міських мереж, спільний проєкт компанії з Panorama Hair зламав відомий маркетинговий шаблон.

Стельове дзеркало у вагонах метро має на меті стратегічно надати пасажирам детальний огляд їхніх зачісок, або ж їхньої відсутності. За іронією долі, багато хто розпочинає свої щоденні подорожі саме з переосмислення своєї зачіски.