Новинка у сфері автоматизації ресторанів та кафе — програмне забезпечення від Knaipa

19.09.2023

Ресторанний бізнес є одним із напрямків діяльності, що розвиваються в Україні дуже активно. Висока конкуренція у сегменті HoReCa змінила ставлення бізнесменів до питань управління закладами, включаючи точку зору на автоматизацію підприємств громадського харчування (ресторанів, барів, кафе, готелів тощо). Інтерес до автоматизованої системи управління дедалі частіше виявляють бізнесмени, які звикли покладатися на традиційні методи управління та обліку.

Автоматизацію ресторанних закладів, яку пропонує компанія Knaipa, можна охарактеризувати як обов’язкову умову успішності та прибутковості підприємств HoReCa у сучасних реаліях. Впровадження автоматизованої системи дозволяє суттєво скоротити витрати при гарантованому підвищенні якості обслуговування відвідувачів та покращенні іміджу закладів.

Завдання, які вирішує автоматизація закладів HoReCa

Автоматизація бізнес-процесів у закладах HoReCa від Knaipa дозволяє вирішувати такі основні завдання:

  • обліковувати обсяги постачання, запаси, продажі;
  • грамотно планувати постачання;
  • контролювати виробничі процеси (рецептури, інгредієнти, ціноутворення та калькуляцію страв);
  • контролювати роботу персоналу (включаючи запобігання розкраданням) за допомогою підвищення точності обліку грошових коштів та реалізованих товарів, регулярного проведення інвентаризацій після змін;
  • формувати ціни з урахуванням програми лояльності, індивідуальних чи святкових знижок, націнок тощо;
  • жорстко контролювати фінансові потоки;
  • синхронізувати касові рішення з бухгалтерськими та управлінськими програмами;
  • оптимізувати податковий та бухгалтерський облік відповідно до норм законодавства.

Автоматизація закладу дозволяє менеджерам своєчасно виявляти та усувати наявні ризики, запобігати заподіянню збитків та своєчасно вносити зміни до маркетингових стратегій.

Причини для автоматизації закладів HoReCa

Автоматизація бізнес-процесів HoReCa дозволяє забезпечити прозорість фінансових потоків для власників та податкових органів, створити умови для економічної безпеки закладів. Впровадження автоматизованої системи обліку та управління забезпечує можливість:

  • створити та розширювати базу даних відвідувачів, постачальників тощо;
  • гарантувати точність обліку прибутків та витрат;
  • мінімізувати виробничі витрати завдяки закупівлям за найвигіднішими цінами;
  • підвищити якість обслуговування клієнтів, зокрема, завдяки скороченню часу виконання замовлень;
  • індивідуалізувати підхід до обслуговування клієнтів (пропозиція персональних знижок, вітання з днем народження, бонуси у програмі лояльності);
  • своєчасно змінювати маркетингові стратегії (проведення рекламних акцій, тематичних вечорів тощо).

Залежно від кількості відвідувачів та фінансового обороту для автоматизації можуть використовуватися POS-термінали на Windows або Android, персональні комп’ютери, сервери та інше обладнання. Витрати на покупку обладнання швидко окупаються. Вибір обладнання, використання та налаштування програмного забезпечення слід довірити фахівцям.