Як просувати мобільні застосунки Android та iOS за допомогою рекламних систем

20.12.2023

У сучасному світі мобільних технологій, платне промо застосунків грає ключову роль у досягненні успіху на перенасиченому ринку. Розуміння можливостей, які надають Google Ads, Apple Search Ads, та Meta Ads, є важливим для розробників та маркетологів, які прагнуть збільшити кількість інсталів та залучень своїх мобільних додатків.

Google Ads

Google Ads — потужна платформа для просування мобільних додатків. Вона дозволяє детально налаштовувати таргетинг, вибираючи користувачів за демографічними характеристиками, інтересами та поведінкою. Одним із ефективних інструментів є Універсальні кампанії для додатків, які автоматично оптимізують розміщення та формати реклами на основі заданих цілей та KPI. Підходить для просування додатків Android та iOS, є типи кампаній на інстали, а є на залучення певних івентів.

Apple Search Ads

Apple Search Ads забезпечує унікальну можливість промо мобільних додатків прямо в магазині App Store. Ця платформа пропонує високий рівень якості аудиторії через використання ключових слів,  по яким люди активно шукають схожі додатки. Підходить для просування лише iOS.

Meta Ads

Meta Ads (раніше Facebook Ads) — ця платформа пропонує гнучкі можливості таргетингу, включаючи інтереси, поведінкові фактори та створення Lookalike аудиторій. Крос-платформні кампанії, які охоплюють Facebook, Instagram, та інші платформи, дозволяють досягти широкого охоплення аудиторії. Підходить для просування Android та iOS.

Кожна з цих рекламних мереж має свої унікальні переваги та недоліки. Вибір платформи залежить від цілей кампанії, цільової аудиторії та бюджету. Google Ads ідеально підходить для широкого охоплення та детального таргетингу, Apple Search Ads — для високої конверсії в магазині App Store, тоді як Meta Ads пропонує сильну соціальну інтеграцію та крос-платформні можливості.

Але є певні складнощі і специфіка, це трекінг і аналітика мобільних додатків. На ринку зараз присутні різні системи трекінгу інсталів та подій (івентів) в середині додатків, але немає ідеального рішення для iOS та Android.

Платне промо мобільних застосунків у рекламних мережах — це складний, але ефективний спосіб збільшити видимість та кількість інсталів. Вибір правильної платформи та розуміння її унікальних можливостей є ключовим для успіху рекламної кампанії.

Агенція перфоманс маркетингу Power-UP надаємо послуги з наскрізної аналітики, контекстної реклами, таргетованої реклами для веб-сайтів та мобільних застосунків. Якщо ви хочете отримати якісні послуги з промо додатків, не просто кількість інсталів, а інстали цільовою аудиторією, яка буде користуватись додатком і робити покупки у ньому — звертайтесь до нас!