Майбутнє бренд-менеджменту в епоху цифрових технологій: кілька важливих трендів

18.04.2024

Сьогодні управління брендом виходить за межі простого створення привабливого логотипу чи яскравого слогану; це створення бренд-стратегії, яка відповідає цілям компанії, налагоджує зв’язок із клієнтами та стимулює зростання. Маркетингова агенція PERSHE зазначає: оскільки світ маркетингу швидко змінюється, знання поточних і майбутніх трендів у бренд-менеджменті стає необхідним для бізнесу, що не збирається пасти задніх.

Важливість бренд-менеджменту

Як вже згадувалось, управління брендом — це більше, ніж просто створення ідентичності. Це вже про побудову довіри та лояльності з клієнтами. Сильний бренд допомагає бізнесу виділитися та залучити лояльних клієнтів. Ефективний бренд-менеджмент також допомагає компаніям встановлювати вищі ціни, знижувати ризики та підтримувати успіх на мінливих ринках.

Давайте розглянемо нові тренди, що формують управління брендами в епоху цифрових технологій.

Тренди і передові технології

1. Віртуальні інфлюенсери

Новий тренд, що привертає увагу, — віртуальні інфлюенсери. Це цифрові персонажі, створені за допомогою передових технологій і штучного інтелекту. Вони стають важливою віхою для брендів, оскільки допомагають охопити нових людей, розповідати унікальні історії та залишатися на крок попереду.

Багато брендів вже встигли скористатися цим трендом і отримали приголомшливі результати. Достатньо згадати Lil Miquela — комп’ютерну імідж-інфлюенсерку з мільйонами шанувальників. Такі великі бренди, як Prada, Calvin Klein і Samsung, об’єдналися з Lil Miquela для демонстрації своїх товарів. Ця співпраця розмиває межі між реальним і цифровим, показуючи, як віртуальні інфлюенсери можуть підвищити впізнаваність і лояльність до бренду.

2. Персоналізація та штучний інтелект

Персоналізація та штучний інтелект (ШІ) стають незамінними інструментами. Алгоритми на основі ШІ аналізують величезні обсяги споживчих даних, щоб адаптувати досвід взаємодії з брендом на індивідуальному рівні. Такий рівень кастомізації підвищує залученість, зміцнює лояльність і, зрештою, стимулює конверсію. ШІ кардинально змінює способи взаємодії брендів зі споживачами — від рекомендацій продуктів на основі минулих покупок до створення цільових маркетингових меседжів.

3. Ініціативи зі сталого розвитку

Глобальний зсув у бік сталого розвитку змінює споживчі вподобання та очікування, впливаючи на рішення про покупку в різних галузях. Оскільки екологічні та соціальні проблеми виходять на перший план, бренди визнають необхідність інтегрувати сталий розвиток у свої базові цінності та практики.

Сталий брендинг виходить за рамки простої корпоративної соціальної відповідальності, беручи до уваги цілісний підхід до бізнесу, який враховує вплив на навколишнє середовище, етичні джерела постачання та добробут громади. Приєднуючись до сталих ініціатив, бренди не лише сприяють позитивним змінам, але й знаходять відгук у свідомих споживачів.

4. Конфіденційність і прозорість даних

Конфіденційність і прозорість даних стали критично важливими факторами, що впливають на довіру до брендів. Сьогодні споживачі більш обережно ставляться до того, як їхні дані використовуються брендами, що призводить до зростання занепокоєння щодо порушення конфіденційності та неправомірного використання особистої інформації.

Аби зберегти цілісність бренду, компанії мають надавати пріоритет прозорості у своїх комунікаціях, чітко та чесно розкриваючи інформацію про збір, використання та захист даних. Впровадження найкращих практик підтримки прозорості зміцнює авторитет і довіру серед споживачів, що в кінцевому підсумку посилює лояльність до бренду та, власне, його репутацію.