Контент-маркетинг для IT: Створення експертного контенту, який приводить клієнтів

18.06.2025

Привіт! Сьогодні “Просто Про Маркетинг” розгляне контент-маркетинг для IT-ринку. Ні для кого не секрет, що контент все ще відіграє роль. Й для IT-сектору ця роль помітна одразу на кількох рівнях: від формування інтересу в аудиторії до фактичних продажів. Розповідати про контент-маркетинг буду на власному досвіді й розпочати пропоную з головних трендів.

ТОП-3 тренди в контенті для IT

Перед тим, як розглянути актуальні тренди, ще раз наголошу — контент для IT охоплює різні його сектори. Це може бути B2B, B2C й навіть окремо для IT-компаній. Тепер перейду власне до трендів:

  • AI-генерація. Нікого не здивую тим, що залучення штучного інтелекту до створення контенту дає змогу вивести його на зовсім новий рівень. При цьому важливо бути обережним. За зловживання AI-контентом Google карає сайти, понижуючи їх позиції в видачі.
  • Product-Led Content. Це контент, який демонструє продукт в дії. Замість того, щоб розповідати про продукт й описувати усі його переваги, краще продемонструвати їх наочно. Це також гарно впливає на залучення нової аудиторії.
  • Short-form Tech Video. Якщо плануєте залучити відео-контент в рамках стратегії просування, забудьте про довгі відео. В 90% випадків їх ніхто не переглядає до кінця, оскільки аудиторії важко втримати увагу. Замість цього зосередьтесь на створенні коротких відео та рілсів.

Розглядати ці тренди краще після проведеного аналізу цільової аудиторії. Не завжди те, що працює для одного продукту або сегменту IT-ринку, буде актуальним для іншого. Це перевірено на власному досвіді роботи з різними сегментами.

Створення експертного контенту для IT

З трендами і їх роллю в просуванні розібрались. Тепер “Просто Про Маркетинг” пропонує перейти власне до створення контенту. Розглянемо основні формати, які все залишаються актуальними у 2025 році:

  • Візуальний контент. Аудиторія значно простіше сприймає інформацію, якщо подати її у візуальній формі. Це можуть бути картинки-ілюстрації, які автентично доповнюють текстову частину. Візуально можливо й оформити діаграми, графіки та таблиці.
  • Персональний брендинг. Саме в контентному маркетингу він працює ідеально. Замість того, щоб просувати лише “Просто про Маркетинг” як окреме агентство, я змістив акцент на себе, Олександра Кривоцюка, й створюю контент, орієнтуючись на власний досвід.
  • Сторінки для лідогенерації. Забудьте про інфо-статті, які були популярні ще рік тому. Сьогодні контент маркетинг є частиною лідогенерації й входить в загальну воронку продажів.

Розглянемо й AISO або AI Search Optimization. Ця фішка поступово з’являється в усіх браузерах й операційних системах, тому краще підготувати контент для неї заздалегідь. Для цього дотримуйтесь 4-х головних принципів:

  • діліться власним унікальним й практичним досвідом;
  • демонструйте експертизу й глибину знань;
  • працюйте над авторитетністю сайту та експерта;
  • створіть довіру через політику конфіденційності та відсутність прихованої реклами.

Для контент маркетингу все ще залишається важливою зрозумілість й чіткість. Такі статті й інформаційні матеріали отримують більший відгук від аудиторії, що сприяє просуванню IT-продукту. Не забувайте й про аналіз опублікованого контенту. Тільки так вдасться зрозуміти чи приносить він користь для генерації лідів.

Це лише частина серії матеріалів про контент-маркетинг для IT. Більше про нього “Просто Про Маркетинг” планує розповісти далі, орієнтуючись на актуальні тренди й можливі помилки при створенні контенту.