Показник конверсії використовується для вимірювання ефективності просування бізнес-проєкту за допомогою сайту. Він вказує на кількість відвідувачів вебресурсу, які виконали цільову дію, у відношенні до їх загального числа. Чим вища конверсія, тим більший прибуток. Тому для залучення користувачів сайт потрібно постійно удосконалювати. Детальніше про це розказує фахівець з seo-просування сайтів з компанії https://proseo.kiev.ua/.
Що впливає на конверсію сайту
На значення показника впливає цілий комплекс факторів. Найбільш значимими є:
- дизайн вебсайту — оформлення має привертати увагу та зацікавлювати;
- швидкість завантаження — чим швидше завантажуються сторінки, тим краще;
- якість контенту — графіка, фото, відео, тексти мають бути корисні та викликати бажання зайти на онлайн-платформу;
- пропозиція — має приваблювати користувача вигідними умовами взаємодії, бонусами чи участю в акціях.
Важливе значення має зручність сайту та його відповідність запитам і потребам цільової аудиторії.
Зверніть увагу! За статистикою, 70% користувачів покидають сайт через заплутану навігацію.
Практичні методи підвищення конверсії
Щоб відвідувачі сайту ставали його користувачами, потрібно постійно працювати над удосконаленням сайту. Найбільш ефективними, як показала практика, є такі методи:
- покращення швидкості завантаження шляхом стиснення зображень, кешування сторінок, оптимізації коду;
Варто знати! Користувачі зазвичай готові чекати не більш ніж 3 сек.
- оптимізація дизайну та інтерфейсу — структура сайту має бути проста й інтуїтивно зрозуміла, а кількість полів у формах для заповнення зменшена до мінімуму («ПІБ» і « телефон» чи «е-mail»). Call to Action (CTA) — заклик до дії має бути чіткий та однозначний, бажано з елементом терміновості;
Важливо! Замість кнопки «Натисніть тут» краще «Купити зараз» чи «Пропозиція діє до кінця дня». Кнопки мають бути розміщені на видному місці, виділятися кольором і розміром.
- робота з контентом — крім тексту, використовувати відеоогляди продуктів і фото, відгуки, інфографіку зі статистикою успішних продажів та вигодами для клієнтів;
- створення спеціальних пропозицій — знижки, бонуси, безплатні пробні періоди, подарункові сертифікати стимулюють клієнтів до цільових дій.
Також сайт необхідно оптимізувати під мобільні пристрої та запропонувати різні канали зв’язку на кшталт чата в месенджері, взаємодії в соцмережах, розсилки через е-пошту. Для виявлення найефективніших рішень потрібно тестувати різні елементи дизайну, графіки, CTA-елементів.
Зверніть увагу! Корисні сервіси для тестування — Google Analytics, Hotjar, ClickTale, Crazy Egg, Microsoft Clarity, Maze, User Testing, SurveyMonkey, Attention Insight, Uxtweak.
Поширені помилки, що знижують конверсію
До зниження кількості цільових дій найчастіше призводять такі помилки:
- нецільовий трафік — причина в відсутності грамотної орієнтації на “свою” аудиторію;
- складна навігація — користувач покидає сайт, якщо не може швидко знайти потрібну інформацію або товар;
- неправильне розміщення ключових елементів — заклики до дії та форми для заповнення мають бути на видному місці;
- неполадки кошика — через багато полів, неможливість видалити товар, змінити дані про спосіб чи адресу доставки користувачі часто відмовляються від оформлення замовлення.
Конверсія знижується через неактуальний чи некорисний контент, відсутність моніторингу конкурентів, ігнорування аналітики й відгуків користувачів.
Кейси та приклади
Інтернет-магазин провів A/B тестування кнопки «Купити». Напис «Додати в кошик» змінили на «Купити зараз», колір — на червоний. Кількість кліків зросла на 25%.
Онлайн-сервіс, який продає софт, зібрав відгуки користувачів і створив на сайті соціальний доказ. Після цього конверсія на сторінці продажів збільшилася на 15%. Мобільний додаток для створення податкової декларації онлайн був не дуже популярним, хоча користувачів відмічали зручну форму заповнення та оперативну підтримку. Проблема була в графіці. Після зміни графіки, кількість завантажень застосунку з App Store за місяць збільшилася на 40, з Google Play — на 230.
Підвищення конверсії — це виконання комплексу заходів: від оптимізації дизайну до тестування. Щоб досягти результатів, потрібно аналізувати дані та вдосконалювати сайт. Почати роботу варто вже сьогодні.