ТЕНДЕНЦІЇ | Мотивація 16 червня 2006 р.

Що мотивує та демотивує українських менеджерів?

Асоціація регіональних кадрових агентств України (АРКА) провела серед своїх клієнтів-здобувачів роботи, менеджерів різного рівня, опитування з метою з'ясувати:

  • Що мотивує українських менеджерів продуктивно працювати?
  • Що для них важливо в роботі?
  • Чому вони, зрештою, міняють роботу?

В опитуванні взяли участь 204 бізнес-фахівця з вищою освітою, переважно менеджери різного рівня, керівники та ІТП, у т.ч. 60% чоловіків і 40% жінок.

Опитування проводилося в обласних центрах з населенням від 350 тис. до 1 млн. жителів.

Респондентам пропонувалося заповнити так звану Карту мотиваторів і оцінити для себе за 10-бальною системою:

    а) важливість певного мотиву до роботи взагалі, в ідеалі;
    б) задоволеність цими ж факторами в дійсності, тобто на останньому місці роботи.

Різниця між цими показниками, так званий "коефіцієнт незадоволеності" показує важливість кожного мотиву (фактора) як причини пошуку нової роботи.

Результати опитування представлені в таблицях.

Мотиви Виразність (важливість) мотиву в ідеалі
1 Досягнення результату (ціль) 9,4
2 Оплата праці 9,3
3 Самореалізація 9,0
4 Визнання колективом 8,9
5 Повага керівництва 8,8
6 Одержання нових знань 8,6
7 Самостійність у роботі 8,1
8 Творчість у роботі 8,1
9 Статус (посада) 8,0
10 Корпоративна культура 8,0
11 Комфортні умови роботи 7,9
12 Популярність (престиж) компанії 7,5
13 Соціальні пільги 6,3


Мотиви Задоволеність на останньому місці роботи
1 Визнання колективом 8,9
2 Повага керівництва 8,3
3 Досягнення результату (ціль) 7,9
4 Самостійність у роботі 7,6
5 Одержання нових знань 7,0
6 Самореалізація, кар'єра 6,8
7 Комфортні умови роботи 6,9
8 Творчість у роботі 6,6
9 Популярність (престиж) компанії 6,5
10 Статус (посада) 6,5
11 Корпоративна культура 6,4
12 Оплата праці 6,1
13 Соціальні пільги 4,5


Мотиви Коефіцієнт (не) задоволеності
1 Оплата праці -3,2
2 Самореалізація -2,2
3 Соціальні пільги -1,8
4 Одержання нових знань -1,6
5 Корпоративна культура -1,6
6 Досягнення результату (ціль) -1,5
7 Творчість у роботі -1,5
8 Статус (посада) -1,5
9 Комфортні умови роботи -1,0
10 Популярність (престиж) компанії -1,0
11 Повага керівництва -0,5
12 Самостійність у роботі -0,5
13 Визнання колективом =

У свою чергу, MCUa в квітні-травні 2006-го року провів дослідження демотивуючих факторів, присутніх у компаніях, що впливають на відвідувачів нашого сайту. На жаль, головним фактором залишається невисока зарплата (сподіваємось, що наші колеги адекватно оцінювали власні можливості). Відсутність можливості росту, ігнорування ідей і досягнень також є досить критичними факторами, що спонукають людей шукати нову роботу. Але є і хороша тенденція — порушень умов договору з'являється все менше.

Всі результати виглядають наступним чином (кількість опитаних — 117):

  • Невисока зарплата — 12.82%
  • Відсутність можливості кар'єрного росту — 9.62%
  • Відсутність особистого і професійного росту — 9.4%
  • Відсутність визнання досягнень і результатів з боку керівництва та колег — 9.19%
  • Ігнорування ідей та ініціативи — 8.97%
  • Відсутність відчуття досягнення, не видно результатів — 7.26%
  • Некомфортні умови праці — 7.26%
  • Відсутність почуття причетності до компанії — 6.62%
  • Відсутність можливості навчання — 6.41%
  • Відсутність можливості використання Ваших додаткових навичок — 5.98%
  • Порушення негласних домовленостей — 5.77%
  • Затримка зарплати — 5.13%
  • Порушення умов договору/контракту — 3.85%

За власними даними та інформацією АРКА.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Давати і брати. Революційний підхід до успіхуДавати і брати. Революційний підхід до успіху
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)