ТЕНДЕНЦІЇ | Прозорість 14 листопада 2019 р.

Тренди-2020: публічна лабораторія

Джерело: open

Світ переживає революцію прозорості, яка торкнулась навіть того, хто раніше міг дозволити собі не бути відкритим, — великого бізнесу. Очікування споживачів змінюються, а компанії запускають ініціативи, що доводять їх прозорість. Сьогодні нікого не здивуєш QR-кодом, який можна відсканувати й дізнатися інформацію про походження товару. Але цього вже недостатньо: клієнти хочуть розуміти, що відбувається всередині компанії.

Тренди-2020: публічна лабораторія

У відповідь на ці очікування деякі організації починають створювати «публічні лабораторії» — тобто інноваційні простори, де їх робота стає видимою для широкого загалу. Наступного року цей тренд набиратиме ще більших обертів, — упевнені аналітики trendwatching.com.

Чому ця тенденція актуальна саме зараз? Найголовніша причина — гучні скандали навколо великих бізнесів (наприклад, нещодавній скандал навколо безпеки Boeing). Споживачі прагнуть знати, що насправді відбувається у компанії, бо це може зачепити їх особисто. І якщо вони отримають відповіді на свої запитання, то лояльність до бренду зросте.

Розташований у Лондоні медіа-стартап Tortoise, який спеціалізується на онлайн-новинах та коментарях, використовує політику "відкритої кімнати". Люди, які підписалися на цю платформу, можуть двічі на місяць відвідувати новинні конференції. На цих зустрічах можна не тільки спілкуватися з редакторами та авторами, але й допомагати їм формувати плани та визначати, що буде фокусом уваги у наступні місяці.

У квітні 2019 року косметичний бренд Shiseido відкрив Глобальний інноваційний центр S/PARK поблизу Токіо. Потрапити сюди може кожен охочий, кому цікава діяльність компанії. Тут знаходяться дослідницькі лабораторії та обладнання, а також кафе та спортзал. Крім того, відвідувачі можуть зайти до "бару краси", де їм запропонують створити власну косметику, або відвідати музей сучасних технологій, у якому можна отримати незвичний досвід.

Споживачі прагнуть знати, що насправді відбувається у компанії, і якщо вони отримають відповіді на свої запитання, то лояльність до бренду зросте

Влітку 2019 року музей Rijksmuseum, що в Амстердамі, почав вести онлайн-трансляцію реставрації легендарної картини Рембрандта "Нічна варта". Велике полотно зараз знаходиться у скляній «кімнатці», і спостерігати за роботою можуть як відвідувачі музею, так і усі охочі в інтернеті. Завершення реставрації планується на 2020 рік.

Навіть такі гіганти як Coca-Cola долучаються до описаного тренду. У січні 2019-го компанія вперше запропонувала своїм B2B-клієнтам долучитися до генерації нових ідей. У приміщенні офісу в Атланті, а саме в інноваційному центрі KOlab, керівники зустрічаються з ритейл- та ресторанними партнерами Coca-Cola. На таких нарадах використовуються технології віртуальної реальності, щоб візуалізувати — як і де розташовуватиметься продукція компанії у просторі клієнтів (магазинах чи ресторанах).

Компанія VF Corp дозволяє споживачам ближче познайомитися з її брендами (Vans, The North Face, Timberland). У червні 2019-го вона відкрила бренд-хаб Axtell Soho у Лондоні. Він займає шість поверхів і містить офіси, студію дизайну, шоуруми, а також садок на даху. Метою хабу є посилення зв’язків між брендами компанії, її споживачами та партнерами.

Як ваша компанія може використати цей тренд? Фахівці trendwatching.com пропонують декілька шляхів. По-перше, можна запросити споживачів до діалогу, надати їм можливість стати частиною процесу прийняття рішень. По-друге, відкрити для них двері вашого R&D-департаменту (принаймні для корпоративних клієнтів). Третя альтернатива — використати сучасні технології на кшталт онлайн-стрімінгу для того, щоб стати більш прозорим бізнесом.

За матеріалами trendwatching.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй
Максимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалуМаксимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалу
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)