ТЕНДЕНЦІЇ | Global Business 2 серпня 2021 р.

Найважливіші тренди в управлінні глобальним бізнесом

Сьогодні чимало компаній шукають можливості для освоєння міжнародних ринків. Але щоб успішно конкурувати, потрібно добре розуміти тренди, які формують глобальне бізнес-середовище. Всі вони обертаються навколо використання новітніх технологій, аналізування споживної поведінки, надточного таргетингу і всеканальних комунікацій та маркетингу.

Найважливіші тренди в управлінні глобальним бізнесом

Вашій увазі чотири тренди, які необхідно врахувати для того аби адаптувати діяльність організації до особливостей глобального ринку.

1. Інновації

Зараз, коли інновації (наприклад, сервіси сумісного використання транспортних засобів або безпілотні автомобілі) безупинно змінюють ситуацію на ринках, компанії мусять просуватися вперед із небаченою раніше швидкістю. А досягти цього можна лише ефективно використовуючи технології.

Результатом впливу технологій на бізнес стало суттєве зростання світової торгівлі. Крім цього, технологічний прогрес привів до появи нових бізнес-моделей, що дало організаціям змогу перейти на досконаліші методи ведення діяльності. Звісно, швидкість впровадження нових технологічних рішень має критичне значення. Але ще важливішим для компаній є правильний підбір інноваційних технологій, які відповідають особливостям їхнього бізнесу.

2. «Зелені» технології

Можна очікувати, що «зелені» інновації залишатимуться «наріжним каменем» розвитку бізнесу. І аудити, і ринкові дослідження вказують на те, що проблема екологічної сталості стає дедалі пріоритетнішою для компаній. Серед основних причин, які спонукають бізнеси прийняти засади сталого розвитку, — прагнення здобути прихильність клієнтів та зменшити шкоду, яку їхня діяльність завдає навколишньому середовищу.

Згідно дослідження Deloitte, проведеного у 2019-му році, більшість глобальних корпорацій розглядали питання кліматичних змін та сталого розвитку як чинники, котрі лежать в основі життєздатності бізнесу. А за даними ще одного дослідження, глобальний ринок «зелених» технологій зросте до $ 28,9 млрд у 2024-му році (з $ 8,7 млрд у 2019-му). Відповідно, дедалі більше компаній пропонують рішення, які наближають «зелене» майбутнє. Використання відновлювальної енергії, проєктування смарт-будівель, перехід на дружню до довкілля маркетингову тактику — такі кроки вчиняються компаніями цілого світу.

3. Блокчейн-технологія

Блокчейн-технологія вийшла за межі свого початкового призначення (бути реєстром транзакцій для криптовалют) і використовується як засіб підвищення надійності проведення операцій та контролю у різних сферах бізнесу (як-от здійснення спостережень та світова торгівля). Згідно дослідження Gartner, компанії можуть використовувати блокчейн-технологію для полегшення організації транспортування. Також до 2023-го бізнеси зможуть із допомогою цієї технології здійснювати моніторинг своїх продуктів та послуг загальною вартістю у $2 трлн на всій протяжності шляху, який вони проходять. Крім усього, блокчейн-технология дає бізнесам змогу вести діяльність, використовуючи смарт-контракти. Наприклад, компанія Slock інтегрувала автоматичні контракти до своїх бізнес-процесів. Якщо обидві сторони погоджуються виконувати визначені положення договору, клієнти можуть орендувати велосипеди, просто розмикаючи «розумний» замок.

4. Гігономіка

Гігономіка — це ринок праці, на якому домінують короткотермінові завдання та робота на підряді. Наймання фрілансерів дає організаціям більше гнучкості і дозволяє знизити витрати на персонал (оплата праці тимчасових працівників може бути нижчою, ніж штатних, і, крім цього, не потрібно брати зобов’язань у вигляді оплати відпусток, забезпечення медичного страхування тощо).

Також в умовах прискореного зростання та постійного впровадження інновацій технологічного характеру, гігономіка створює суттєві переваги для бізнесів, оскільки дозволяє реалізовувати невеликі проєкти в досить стислі терміни. У міру необхідності бізнеси можуть залучати потрібних їм фахівців.

Особливо розвиненою гігономіка є в країнах, у яких розширюється присутність іноземних компаній або де рівень зайнятості населення є низьким. Але ця модель стає дедалі популярнішою і в промислово-розвинутих країнах, де, за даними дослідження BCG Henderson Institute, частка робіт, що виконуються в рамках короткострокових контрактів, зросла на 30%. У цілому найбільші переваги від гігономіки отримують висококваліфіковані фахівці і невеликі фірми з обмеженими ресурсами.

За матеріалами "The Most Important Trends in Global Business Management", GISuser.

Ілюстрація: lsbf.edu.sg



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху
Усе замахало. Але надія єУсе замахало. Але надія є
Переваги поразокПереваги поразок

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)