ТЕНДЕНЦІЇ | Digital Brand Management 1 вересня 2021 р.

Управління цифровими брендами: п’ять трендів 2021-го року

Що потрібно врахувати для ефективного управління брендом зараз, коли присутність марки в цифровому просторі є не менш важливою, ніж у традиційних магазинах?

Джон Холл (John Hall), співзасновник та президент компанії Calendar, що розробляє додаток для планування і управління часом, а також стратегічний радник компанії Relevance, яка допомагає брендам диференціюватися в онлайні, описує п’ять трендів, котрі визначають хід подій у сфері управління цифровими брендами.

Управління цифровими брендами: п’ять трендів 2021-го року

1. Цифровий споживчий досвід

Оскільки дедалі більше людей в основному взаємодіють із брендом у діджитал-просторі, їхній досвід як споживачів стає, напевно, найважливішим аспектом управління цифровим брендом. У найближчі місяці слід очікувати посилення цього тренду. Під час опитування, проведеного Salesforce, 68% споживачів зазначили, що пандемія підвищила їхні очікування щодо цифрових пропозицій компаній.

Отже, цифрові втілення брендів мають ставати більш «зрілими». Для цього замало просто реагувати на запити споживачів. Клієнтський сервіс та продаж мусять функціонувати в режимі проактивності. А в основі персоналізації має лежати не сегментація, а індивідуалізований підхід до кожного клієнта.

Дуже важливою є легкість взаємодії з брендом. Незалежно від того, який канал використовує споживач (Facebook Messenger, ваш сайт або щось інше), потрібна інфраструктура, яка забезпечує простий та зручний спосіб здійснення купівлі або отримання допомоги.

2. Всеканальний маркетинг

Справжній всеканальний підхід реалізується не лише через присутність на різних соціальних платформах та сайтах. Це форма багатоканального маркетингу, в рамках якої на основі даних щодо попередніх взаємодій споживача з брендом оптимізуються контент, пропозиції та комунікації. Кожний крок шляху споживача має бути взаємопов’язаний з усім, що надає компанії — від електронних повідомлень до реклами в соціальних медіа. Аби генерувати більш персоналізований досвід, все це повинно формувати єдину цілісність.

Компанії з сильно вираженим наголосом на всеканальності в середньому збільшують свої доходи на 9,5% у рік, у той час як конкуренти, котрі не просунулися в цій сфері, демонструють зростання надходжень на рівні 3,4%.

3. Інклюзивність та сталість

Після кризи 2020-го споживачі ще прискіпливіше оцінюють ставлення компаній до проблем інклюзивності та екології. В ході опитування Accenture, 41% респондентів зазначили, що принаймні частково відмовляться від співпраці з організаціями, які ігнорують питання етнічної та іншої багатоманітності. А 81% споживачів сказали, що участь у захисті навколишнього середовища є обов’язком компаній.

Все це має врахувати ваша компанія, формуючи загальну стратегію цифрового брендингу. Питання сталості та інклюзивності мають стати елементом ідентичності вашого бренду. Аби продемонструвати прихильність ідеї багатоманітності, у пов’язаному з брендом контенті мають бути представлені люди, які належать до різних рас, етнічних груп, релігій тощо. Також для покращення сприйняття бренду важливо пригорнути увагу до дій, спрямованих на захист довкілля.

4. Візуальний пошук

Опитування показують, що 62% міленіалів віддають перевагу не текстовому, а візуальному пошуку. Google дає змогу користувачам завантажити зображення та отримати інформацію щодо його змісту. Так, додаток Google Lens, використовуючи систему розпізнавання зображень, дозволяє, завантаживши зображення, ідентифікувати продукти та інші об’єкти.

Проте, якому способу пошуку не віддавали би перевагу споживачі, наявність високоякісних зображень бренду разом із його стислим описом є вкрай бажаним. А додавши карту зображень сайту (image sitemap), ви підвищите шанси на те, що користувачі частіше направлятимуться на ваш бренд.

5. Зростання інтерактивності

Після 2020-го, коли чимало людей у вимушеній бездіяльності годинами «просиджували» в онлайні, інтерактивний контент переживає ріст популярності. Вікторини, конкурси, опитування — це може стати потужним рушієм активності клієнтів на ваших платформах. Що довше триватиме взаємодія споживачів із вашим брендом, то вищі позиції присуджуватимуть вашому сайту алгоритми пошукових систем.

Інтерактивний цифровий контент дозволяє вдосконалити та персоналізувати споживчий досвід. Відповідно, зростає ймовірність того, що користувачі повернуться до вас у майбутньому. Але, напевно, ще важливішим є те, що такий контент дає змогу збирати цінні користувацькі дані, що, у свою чергу, допомагає зрозуміти поведінку та уподобання споживачів і відповідним чином адаптувати майбутні маркетингові програми.

Проте жоден із цих трендів не заміщує базові принципи: перед усе потрібно створити потужний, відмінний від інших бренд, який матиме сильний емоційний зв’язок зі споживачами. А для цього компанія має запропонувати високоякісні продукти та послуги.

За матеріалами "5 Trends In Digital Brand Management To Watch Out For In 2021", Forbes.

Ілюстрація: financialexpress.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
12 важелів успіху12 важелів успіху
Закони переможців. Як здійснити cвої мріїЗакони переможців. Як здійснити cвої мрії
Великий потенціал. Припиніть гонитву за успіхом і отримайте більше щастя й гараздівВеликий потенціал. Припиніть гонитву за успіхом і отримайте більше щастя й гараздів

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)