ТЕНДЕНЦІЇ | Influencer Marketing 14 жовтня 2022 р.

Маркетинг впливу в 2022 році і далі

На всіх ринках маркетинг впливу переживає свої найкращі роки з точки зору зростання. Ще 7-8 років тому інфлюенсер-маркетинг сприймався як марнотратний і непотрібний напрямок, в який бренди не бажали інвестувати. Сьогодні очікується, що у 2022 році ця індустрія перевищить $16 млрд і стане невід’ємною частиною маркетингової стратегії будь-якого бренду.

Збільшення залежності брендів від соціальних каналів, зростання TikTok, інновації в технологіях вимірювання та платформах для створення контенту, а також збільшення кількості людей, які використовують інструменти блокування реклами, — все це сприяло величезному росту галузі, котра стала тим, чим вона є сьогодні. І це тільки початок.

Експерти, які оптимістично налаштовані щодо росту цієї індустрії, впевнені, що ми станемо свідками того, як у маркетинг впливу вливатиметься більше грошей, і, можливо, він поглинатиме бюджети інших маркетингових активностей.

Маркетинг впливу в 2022 році і далі

Вашій увазі кілька прогнозів щодо того, що буде далі.

Зростання на всіх етапах

Нинішній цифровий ландшафт є дуже сприятливим середовищем для росту інфлюенсер-маркетингу, що зумовлено, у свою чергу, зростаючою залежністю від соціальних каналів, не кажучи вже про TikTok, та бурхливим розвитком економіки творців. Зараз споживачі більш прихильні до інфлюенсерів, оскільки понад 50% із них залежать від їхніх рекомендацій при здійсненні покупок.

Більше того, інструменти блокування реклами ускладнюють для брендів можливість заявити про себе. Реклама зараз за замовчуванням блокуєтья у багатьох браузерах, а мільйони користувачів по всьому світу використовують різні інструменти для цього. У якості альтернативи бренди вдаються до послуг інфлюенсерів, щоб обійти такі блокувальники і бути поміченими клієнтами.

Платформи/агенції для інфлюенсерів і креаторів будуть процвітати

Сектор привертає багато уваги, тому інвестори роблять на нього високі ставки. Технології швидко розвиваються, допомагаючи брендам обирати інфлюенсерів, які відповідають цінностям їхнього бренду, а також вимірювати їхні результати та показники. Маркетингова платформа для інфлюенсерів LTK після останнього раунду оцінюється вже в $2 млрд, а GRIN — приблизно в $910 млн.

В індустрію інфлюенсер-маркетингу вливається багато капіталу, і це є потужним визнанням.

Це не тільки для брендингу, але й для продажу

Раніше кампанії інфлюенсерів були більше спрямовані на «підвищення обізнаності» і не заглиблювались у воронку продажу, але сьогодні інфлюенсери зайняли своє місце в ній, аж до конверсії. Продаж зараз так само важливий, як і обізнаність при проведенні кампаній з інфлюенсерами, і більше 70% брендів відстежують продаж від них.

Із часом продукти, що вимірюють рентабельність інвестицій в інфлюенсерів, будуть вдосконалюватися і стануть легкодоступними для брендів, допомагаючи їм надійно оцінювати зусилля своїх кампаній завдяки більш цілісному підходу.

Частка мікро- і наноінфлюенсерів продовжує зростати

Мікроінфлюенсери — це, як правило, ті, хто має від 10 до 100 тис. підписників, тоді як наноінфлюенсери — від 1 до 10 тис. підписників. Ви можете задатися питанням, чому бренд може бути зацікавлений у співпраці з автором, який має значно менше 100 тис. підписників, але насправді частка ринку мікроінфлюенсерів на сьогоднішній день становить понад 90%.

Кампанії з мікро- та наноінфлюенсерами гарантують вищий рівень залучення, доступ до нішевих спільнот, підвищення довіри, щирий контент та у більшості випадків вищу рентабельність інвестицій.

В умовах рецесії та скорочення бюджетів ці типи кампаній є дуже привабливими для брендів, більше того, вони можуть співпрацювати з кількома інфлюенсерами одночасно, аби мінімізувати ризики.

Більше нішевого контенту на горизонті

Щоб виділитися, інфлюенсери будуть шукати більше нішевого контенту. Наприклад, багато контенту вже почало відгалужуватися від інфлюенсерів у сфері краси. Ви можете знайти когось, хто говорить лише про певний тип шкіри та про те, які продукти використовувати; або когось, хто фокусується лише на органічних продуктах. Що стосується їжі, деякі говорять лише про веганські або безглютенові рецепти. І так далі...

Більше контенту від співробітників

Ми всі бачили численні кампанії в LinkedIn, які проводяться співробітниками для просування бренда роботодавця та залучення талантів. Деякі з них вийшли на новий рівень, коли працівник публікують інформацію про продукти своїх компаній і те, як вони вписуються в їхнє життя — і людям це дуже подобається. Ключовим моментом тут є автентичність: люди завжди віддають перевагу користувацькому контенту, оскільки він більш справжній.

Є дуже класний кейс від Macy’s. Ця компанія пропонує заохочення співробітникам, які публікують пости про її продукцію, якщо це призводить до збільшення продажу. І, чесно кажучи, це чудова модель і безпрограшна ситуація як для співробітників, так і самої компанії в цілому.

Платна реклама від інфлюенсерів

Інфлюенсери, безумовно, мають свою авдиторію, але покладатися лише на органічне охоплення, щоб донести свій меседж, не є надто хорошою ідеєю. Використання таргетованої платної реклами разом із контентом інфлюенсерів стане ключем до перемоги над алгоритмами та забезпечення успіху вашої кампанії.

Із розвитком індустрії на повну потужність всі бренди приєднаються до неї, і дивитися на інфлюенсерів як на непотрібну екстравагантність стане стриманим цифровим самогубством.

За матеріалами "Influencer Marketing in 2022 And Beyond".

Ілюстрація: shoppinginibiza.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Теорія каст і ролейТеорія каст і ролей
Сила продуктивності. Як подолати прокрастинаціюСила продуктивності. Як подолати прокрастинацію
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)