ТЕНДЕНЦІЇ | ІТ 26 березня 2008 р.

Якими будуть «нові» ІТ-директори

Стратегічна цінність інформації нікуди не зникне, тоді як роль ІТ-директорів може суттєво скоротитися. "Через десять років у світі майже не залишиться директорів з інформаційних технологій", — переконаний Ян Кемпбел (Ian Campbell), генеральний директор консалтингової компанії Nucleus Research.

Цінність інформації для організацій всіх типів продовжуватиме зростати протягом кількох наступних років. А це, в свою чергу, може означати, що управління інформаційною стратегією перетвориться на провідну функцію компанії, якою керуватиме топ-менеджер, підзвітний безпосередньо генеральному директорові. І посада цієї людини звучатиме як директор з інформації, а не директор з інформаційних технологій. Натомість того, щоб займатися рутинними обов'язками технічного спеціаліста, такі менеджери відповідатимуть за стратегічну функцію інформації у компанії.

"ІТ-директори еволюціонують у справжніх агентів змін", — пояснює Боббі Камерон (Bobby Cameron), віце-президент Forrester Research. "Їм більше не потрібно зосереджуватися на технологіях. Настав час зробити крок у бік стратегії. Єдине запитання, чи готові вони до таких змін. Адже розуміння нової ролі інформаційних технологій в організаційний структурі — перший крок до зміни свідомості ІТ-директорів".

Другий крок — це проактивність інформаційних менеджерів на шляху до переосмислення технологічних аспектів та зниження їхньої ролі.

"Настав час вийти за рамки своєї «зони комфорту», — стверджує Стівен Пікет (Stephen Pickett), генеральний директор SIM Foundation. — Більшість топ-менеджерів люблять, коли перед ними постають нові виклики. Перехід від технологій до інформації — це найбільший виклик, який чекає ІТ-директорів найближчими роками".

За матеріалами "The "New" Chief Information Officer", CIO Insight.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)