ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 4 вересня 2009 р.

Ваші працівники — прямий шлях до сердець ваших клієнтів

Ваші працівники - прямий шлях до сердець ваших клієнтів Всі ми неодноразово чули, що компанії, які хочуть без втрат подолати складні часи економічної кризи і з її допомогою стати тільки сильнішими, повинні повністю присвятити свій час, ресурси та лідерську майстерність розвитку і зростанню. Нові продукти, більш сфокусоване позиціонування, ефективніший маркетинг та постійний розвиток навичок стають необхідними аспектами бізнесу. Втім, якщо при цьому забути, наскільки велетенський вплив на задоволеність клієнтів компанії мають її співробітники — тоді на результативності можна поставити хрест.

Зв'язок між мотивацією персоналу та успішністю бізнесу просто вражає. Працівники, які обожнюють свою роботу, працюють більше і наполегливіше, віддані своєму керівництву і ніколи навіть не замисляться про перехід на вищу чи краще оплачувану посаду. Більше того — вони завжди рекомендуватимуть продукцію чи послуги компанії своїм знайомим і навіть у вільний час будуть готові допомогти їй усім, чим зможуть. Зрештою, саме працівники — це "вікно до клієнтів" і, що набагато важливіше — барометр їхньої задоволеності продуктами та сервісами компанії.

Дослідження, проведене не так давно організацією Corporate Executive Board, в якому взяли участь понад 30 000 співробітників різних компаній, виявило надзвичайно потужний зв'язок між мотивацією працівників та задоволенням клієнтів. Відділи, в яких працівники мали владу приймати рішення щодо задоволення клієнтських потреб та вирішення їхніх потреб без необхідності узгодження з вищим керівництвом, показали найвищий рівень задоволеності клієнтів.

Дослідження також виявило, що навіть найменші позитивні зміни у здатності працівників виконувати свою роботу можуть стати причиною суттєвих позитивних зрушень у ставленні клієнтів до компанії. Збільшення у компанії кількості працівників, які стверджують, що легко можуть вирішувати проблеми клієнтів всього на 5%, призводить до 10-відсоткового зростання задоволеності клієнтів. А задоволені клієнти, в свою чергу, купують більше вашої продукції та готові частіше користуватися вашими послугами, не кажучи про те, що саме вашу компанію вони рекомендують, коли друзі, колеги або рідня звертається до них за порадою.

Компанії не завжди мають змогу отримувати прямий зворотній зв'язок від клієнтів, але принаймні їм варто прислухатися, що про цю взаємодію говорять їхні співробітники. Використання цих даних для реорганізації процесів, налагодження інструментарію та прийняття рішень може суттєво покращити досвід взаємодії клієнтів і компанії та поставити її на шлях довгострокового зростання.

За матеріалами "Employees: The Direct Route to Customers' Hearts", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритетиЕсенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)