ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 8 жовтня 2009 р.

Управління ризиками в скрутні часи

Управління ризиками в скрутні часи Компанією Accenture проведено дослідження Global Risk Management Study 2009, яке базувалося на опитуванні 260 фінансових директорів та директорів з управління ризиками, а також інших топ-менеджерів, які відповідно до своїх посадових інструкцій мають справу з управлінням ризиками. Дослідження виявило, що компанії 40% респондентів підвищили або планують підвищити інвестиції у сферу управління ризиками протягом найближчих шести місяців. Приблизно третина респондентів (31%) відзначили, що їхні компанії розмірковують про можливість підвищення інвестицій в управління ризиками.

Дослідження Accenture також виявило нестачу інтеграційних процесів, а також поточного управління ризиками та результативністю. І хоча половина респондентів наголосила, що функція управління ризиками у їхніх компаніях глибоко інтегрована у стратегічне планування (48%) чи у прийняття інвестиційних та дивестиційних рішень (45%). Всього 27% заявили, що функція управління ризиками інтегрована в процес встановлення цілей чи управління результативністю.

"Таким чином, менеджери можуть суттєво підвищити результативність та позицію на ринку своїх компаній, прив'язавши управління ризиками та результативністю до процесу прийняття рішень", — стверджує Ден Лондон (Dan London), керівний директор практики управління фінансами та результативністю в Accenture.

"Вміння бути ефективними залежить від здатності інтегрувати практики управління ризиками у всі без винятку процеси компанії", — наголошує він.

Респонденти опитування визначили найрозповсюдженіші проблеми, пов'язані з управлінням ризиками, серед яких:

  • неефективна інтеграція процесів управління ризиками в процес прийняття рішень (таку відповідь дали 85% респондентів);
  • відсутність зв'язку між стратегією компанії та процесом управління ризиками (85%);
  • неефективна культура управління ризиками (82%);
  • неадекватність або відсутність необхідних фінансових та бізнес-даних, із допомогою яких можна було б оцінити ризики (80%);
  • відсутність інтеграції між різними видами ризиків (78%);
  • відсутність чіткого розподілу відповідальності між корпоративними та бізнес-одиницями (78%).

Дослідження також показало, які переваги отримують компанії, яким вдається успішно справлятися з завданням управління ризиками. Наприклад, якщо приблизно три чверті (72%) респондентів відзначили, що функція управління ризиками позитивно впливає на їхню здатність справлятися з регуляціями, то майже дві третини (61%) також наголосили, що вона має вплив на здатність компанії залишатися прибутковою. 58% також відзначили, що успішне управління ризиками має позитивний вплив на управління ліквідністю та грошовим потоком.

"Сучасна економічна криза — це величезний стрес для функції управління ризиками у будь-якій компанії. Але уроки, які вона дає, можуть бути використані для відновлення впевненості та створення сильнішої, краще інтегрованої і кращої платформи для підвищення результативності у будь-яких економічних умовах", — наголошує Ден Лондон.

» Див. повний звіт — Report on the Accenture 2009 Global Risk Management Study (PDF, 1,56 MB)

За матеріалами "Managing Risk for High Performance in Extraordinary Times", Accenture.
Підготував: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!
50 найкращих книжок в інфографіці. Інструменти особистої ефективності50 найкращих книжок в інфографіці. Інструменти особистої ефективності
100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)