ТЕНДЕНЦІЇ | ІТ 30 червня 2011 р.

Ролі ІТ-менеджерів суттєво зміняться

Розмаїтість вимог користувачів і мінливе ІТ-оточення обумовили прийдешні зміни в ролі персоналу ІТ-підрозділів. Від впровадження до консалтингу — напрямок руху ІТ-структур підприємств у найближчі десятиліття.

Forrester: Ролі ІТ-менеджерів суттєво зміняться Щоб ІТ-підрозділи могли впоратися з різноманітними навантаженнями і бізнес-оточенням, ролі ІТ-персоналу мають змінитися докорінно, вважають в аналітичній компанії Forrester.

Марк Цецер (Marc Cecere), віце-президент Forrester, уважає, що протягом наступного десятиліття будуть розвиватися зовсім нові моделі робочих місць у сфері ІТ.

Технологічні служби вже почали помітно мінятися у зв'язку зі зростаючими вимогами кінцевих користувачів у питаннях впровадження або експлуатації їхніх власних систем, заявив він. Зміни також викликані значними змінами в кількості зовнішніх постачальників послуг ділового призначення.

"Не виникає сумнівів, що ролі в ІТ стануть більшою мірою управлінськими, схожими з роллю брокера, — сказав експерт. — Це рух від створення до консалтингу. Інформаційні технології сьогодні дійсно тоншають. Їм не вистачає функціональності, а працює там багато чого. З іншого боку, існує технічна кмітливість ділових людей, які займають керівні посади, як і тих, хто готовий до роботи з усіма видами технологічних вимог".

Оскільки ІТ-відділи були справжніми технічними експертами в будь-якому підприємстві, зростав тиск структур, що бажають реалізувати свою власну технологію. У результаті, персонал ІТ повинен управляти цими впровадженнями й бути впевненим, що інші співробітники розуміють що відбувається, інформуючи їх.

"На підприємствах завжди були якісь відділи, що реалізують розгортання систем, але все відбувалося під спостереженням. Тепер відбуватиметься щось більше, і воно буде набагато більш очевидним", — сказав Марк Цецер.

Ще однією проблемою, за його словами, є подальше розширення ІТ-аутсорсинга і хмарного забезпечення, які "вимагають управлінського часу більше, ніж часом очікують люди". "Імовірно, виникне момент, коли люди відчують, що мають справу з надто великою кількістю зовнішніх постачальників. Тоді вони починають їх скорочувати. Це породжує завдання для управління ІТ самотужки".

Цецер також сказав, що "це поки що первісні" зрушення, але, посилаючись на бесіди з ІТ-керівниками, підтвердив, що "безперечно це відбувається, і досить швидко".

"Вам реально прийдеться працювати на випередження, — сказав він. — У вас є молода робоча сила зі своєю власною технологією, яка бажає побачити системи, що швидко розгортаються. Прийдеться також займатися освітою людей про наслідки того, що вони роблять, і системи, які вони впроваджують", — заявив аналітик. ІТ-підрозділам також має бути відомо, хто які системи запускає й хто несе за них відповідальність.

За матеріалами TADVISER.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію
Код винятковості. Живи за власними правиламиКод винятковості. Живи за власними правилами

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)