ТЕНДЕНЦІЇ | ІТ 30 червня 2011 р.

Ролі ІТ-менеджерів суттєво зміняться

Розмаїтість вимог користувачів і мінливе ІТ-оточення обумовили прийдешні зміни в ролі персоналу ІТ-підрозділів. Від впровадження до консалтингу — напрямок руху ІТ-структур підприємств у найближчі десятиліття.

Forrester: Ролі ІТ-менеджерів суттєво зміняться Щоб ІТ-підрозділи могли впоратися з різноманітними навантаженнями і бізнес-оточенням, ролі ІТ-персоналу мають змінитися докорінно, вважають в аналітичній компанії Forrester.

Марк Цецер (Marc Cecere), віце-президент Forrester, уважає, що протягом наступного десятиліття будуть розвиватися зовсім нові моделі робочих місць у сфері ІТ.

Технологічні служби вже почали помітно мінятися у зв'язку зі зростаючими вимогами кінцевих користувачів у питаннях впровадження або експлуатації їхніх власних систем, заявив він. Зміни також викликані значними змінами в кількості зовнішніх постачальників послуг ділового призначення.

"Не виникає сумнівів, що ролі в ІТ стануть більшою мірою управлінськими, схожими з роллю брокера, — сказав експерт. — Це рух від створення до консалтингу. Інформаційні технології сьогодні дійсно тоншають. Їм не вистачає функціональності, а працює там багато чого. З іншого боку, існує технічна кмітливість ділових людей, які займають керівні посади, як і тих, хто готовий до роботи з усіма видами технологічних вимог".

Оскільки ІТ-відділи були справжніми технічними експертами в будь-якому підприємстві, зростав тиск структур, що бажають реалізувати свою власну технологію. У результаті, персонал ІТ повинен управляти цими впровадженнями й бути впевненим, що інші співробітники розуміють що відбувається, інформуючи їх.

"На підприємствах завжди були якісь відділи, що реалізують розгортання систем, але все відбувалося під спостереженням. Тепер відбуватиметься щось більше, і воно буде набагато більш очевидним", — сказав Марк Цецер.

Ще однією проблемою, за його словами, є подальше розширення ІТ-аутсорсинга і хмарного забезпечення, які "вимагають управлінського часу більше, ніж часом очікують люди". "Імовірно, виникне момент, коли люди відчують, що мають справу з надто великою кількістю зовнішніх постачальників. Тоді вони починають їх скорочувати. Це породжує завдання для управління ІТ самотужки".

Цецер також сказав, що "це поки що первісні" зрушення, але, посилаючись на бесіди з ІТ-керівниками, підтвердив, що "безперечно це відбувається, і досить швидко".

"Вам реально прийдеться працювати на випередження, — сказав він. — У вас є молода робоча сила зі своєю власною технологією, яка бажає побачити системи, що швидко розгортаються. Прийдеться також займатися освітою людей про наслідки того, що вони роблять, і системи, які вони впроваджують", — заявив аналітик. ІТ-підрозділам також має бути відомо, хто які системи запускає й хто несе за них відповідальність.

За матеріалами TADVISER.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ігропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігорІгропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігор
Як вижити серед токсичних людейЯк вижити серед токсичних людей
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)