ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


БІЗНЕС-ОСВІТА | Дослідження впливу 5 лютого 2008 р.

Бізнес-освіта «під мікроскопом»

Піддаючись всебічному тиску та постійним звинуваченням у відірваності від реальності, бізнес-школи стають ініціаторами дослідження власного впливу на бізнес. Автори управлінських концепцій та експерти з менеджменту, такі як Гарі Хемел (Gary Hamel) та професор Гарвардської бізнес-школи Рекеш Курана (Rakesh Khurana) стали авторами книг, які висловлюють наростаючий скепсис щодо того шляху, яким сьогодні рухаються бізнес-школи, та наголошують на знеціненні ступеню МВА.

Декани бізнес-шкіл вирішили раз і назавжди позбавитися несправедливої критики, ставши ініціаторами дослідження впливу, який вони здійснюють на бізнес та суспільство. Нове дослідження, яке проводитиметься асоціацією Association to Advance Collegiate Schools of Business (AACSB) — однією із провідних асоціацій бізнес-шкіл — намагатиметься дослідити це питання зі всіх можливих точок зору та під різними кутами. Починаючи із пошуку зв'язку між бізнес-школами та економічним зростанням у США та інших країнах, і закінчуючи відповіддю на запитання, яким чином управлінські ідеї, що народжуються у бізнес-школах, втілюються у реальному бізнесі. Головою комітету, відповідального за дослідження, буде Роберт Саліван (Robert Sullivan), представник University of California. А до складу комісії входитимуть провідні професори та представники найбільш відомих світових закладів освіти. Комісія сподівається, що результати дослідження стануть відомими вже у січні наступного (2009-го) року.

Нижче наведено коротке інтерв'ю з одним із представників майбутнього комітету Джуді Оліан (Judy Olian), деканом Anderson School of Management.

З.: Ми бачимо, що тиск на бізнес-освіту продовжує зростати. Але чи це стало основною причиною заснування комітету в рамках AACSB , який досліджуватиме корисність бізнес-освіти?

В.: Я думаю, що це могло бути однією із причин, але вочевидь — в жодному разі не основною. Насправді, основним рушієм дослідження стало природнє бажання дізнатися, який же вплив має бізнес-освіта на бізнес та суспільство. Ми повинні знати, чим ми займаємося і яку користь приносимо. Тим більше, що подібні дослідження ніколи раніше не проводилися.

З.: Але як бізнес-школи справляються із критикою, яка лунає зі всіх боків?

В.: Якщо нас критикують, значить ми з якихось причин не зуміли наладити контакт із ринком. Саме це наша місія. Ми переконані, що бізнес-освіта повинна завжди іти в ногу з потребами ринку, не залежно від того, як вони зміняться завтра, через рік, чи через десять років.

Але ми бачимо, що попит на випускників МВА продовжує зростати, а ринок знаходиться у настільки розвинутому стані, як ніколи раніше. Шаленими темпами розвиваються ринки освіти у Індії та Китаю. І якби управлінська освіта справді заслуговувала на ту критику, яку вона отримує, я думаю цей попит був би куди нижчим. А ринок би не зростав, а навпаки — скорочувався.

З.: Чи змінилася місія бізнес-шкіл із часу їхньої появи?

В.: Коли бізнес-школи тільки з'явилися — це були дуже вузькоспеціалізовані навчальні заклади, які пропонували конкретний набір навичок, як от вміння написати річний звіт чи керувати конвеєром. Вони навчали людей, як правильно керувати проектами.

Сьогодні бізнес-школи більше займаються стратегічним плануванням та прийняттям рішень. Тому з моєї точки зору бізнес-школи змінили свій підхід до управлінського лідерства та ролі, яку останнє відіграє у середовищі бізнесу. І, звісно, вони ніколи не забувають про зв'язок із реальним світом — адже саме ринок у кінцевому результаті керує бізнес-школами.

З.: Як Ви вважаєте, чи здатні результати дослідження змусити бізнес-школи переосмислити підхід до свого бізнесу?

В.: Я не знаю, наскільки докорінною буде ця зміна, але переконана, що дослідження відкриє перед нами багато несподіванок. Можливо моя відповідь прозвучить дещо самовпевнено, але я дійсно вірю, що бізнес-школи мають надпотужний вплив на життя своїх студентів. Але у мене є причини на такі висновки. Кожен мій студент, якого я зустрічаю, говорить про те, що школа змінила все його життя. Тож завдяки дослідженню ми можемо лише досягнути ще більш позитивного впливу.

З.: А що від дослідження очікуєте отримати Ви особисто та інші декани бізнес-шкіл?

В.: Ми очікуємо отримати нове натхнення для подальшої праці. Коли дізнаєшся, що 39% генеральних директорів компаній, які потрапили до рейтингу Fortune 500 мають ступінь МВА — це дещо змінює ваш підхід до бізнес-освіти. Це надихає і допомагає, не зважаючи на жодні перешкоди, рухатися вперед.

За матеріалами "Business Education Under the Microscope", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Доктрина шокаДоктрина шока
Лидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесеЛидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесе
Ваше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциалВаше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциал
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)