БІЗНЕС-ОСВІТА | MBA-онлайн 9 грудня 2011 р.

MBA через Інтернет: сильні та слабкі сторони

Джерело: Освіта.ua

Як науковці, так і роботодавці наразі перебувають у нерішучості щодо MBA кваліфікації, отриманої через Інтернет.

MBA через Інтернет: сильні та слабкі сторони Поява післядипломної освіти, що надається через Інтернет, за останнє десятиріччя було, щонайменше, суперечливим, як і поява онлайн-навчання в секторі МВА. Вибір бізнес-освіти не завжди є прямолінійним рішенням. Для людей з усталеною кар'єрою і сім'єю, можливість зміни місця проживання і відсутності заробітку протягом двох років у поєднанні з високою вартістю навчання може бути неприпустимою.

Проте завдяки Інтернету подібну ситуацію можна змінити. У той час як сектор MBA навчання зростає, і все більше шкіл в останні десять років пропонують MBA-програми, престиж навчання через Інтернет, як очікується, отримає значний імпульс із запуском першого онлайн-MBA курсу від бізнес-школи вищого рівня.

Онлайн-курс MBA — MBA@UNC, пропонований University of North Carolina's Kenan-Flagler Business School, запущено 4 липня 2011 року. На цей курс було відібрано 19 студентів за критеріями стаціонарної програми, які будуть навчатися через Інтернет для отримання такого ж ступеню, що й студенти стаціонару.

Сьюзан Кейтс (Susan Cates), виконавчий директор програми MBA@UNC з Kenan-Flagler, каже, що перший рік стане навчанням і для самої школи і називає студентів "першопрохідцями і партнерами".

Вона додає: "Ми набрали небагато студентів у перший клас, оскільки зосередилися на якості та маємо рішучість забезпечити виключне навчання, у міру того, як ми пізнаємо тонкощі високоякісної дистанційної освіти".

Стаціонар або онлайн-навчання?

Є деякі відмінності між онлайн-курсом та стаціонарною програмою UNC MBA. Наприклад, "жива" взаємодія студент-викладач відбувається в більш вузькому оточенні, ніж у звичайному класі MBA і з меншим особистим контактом.

Кейтс каже, що з цієї причини, онлайн MBA-програма Kenan-Flagler призначена для працюючих професіоналів, що бажають поліпшити свої перспективи, а не для тих, хто хоче змінити сферу діяльності.

Важливою деталлю визнання онлайн-програми є те, що між нею і стаціонарним курсом є багато спільного, в тому числі і використання такого ж навчального плану. Крім того, програми розроблені і викладаються тими ж професорами і загальна кількість годин їх контакту зі студентами — 471, як і для стаціонару.

Тим не менше, для тих, хто скептично ставиться до онлайн-програм MBA, у тому числі і для багатьох рекрутингових служб, реальна проблема полягає у підрахунку втрат віртуальних студентів, що не перебувають у студентському містечку.

Такі складові як співдружність випускників, обзаведення знайомствами і підтримка з боку інших студентів можуть виявитися недоступними в онлайн-середовищі MBA, у той час як вони вважаються найбільш цінною частиною МВА-освіти.

Джуді Гранді (Judy Grundy), менеджер з рекрутингу в лондонській Boston Consulting Group, говорить: "Я бачу способи, як це вирішити, але мені було б цікаво подивитися, як бізнес-школи відтворять такі ключові складові як інтерактивні групи навчання і можливість створення зв'язків".

Але Кейтс твердо переконана, що це може статися. Вона пояснює: "Студенти починають будувати професійну мережу своїх однолітків з самого першого дня через особисті онлайн-обговорення, секційні засідання та розв'язання кейсів. За межами класу обговорення та обмін ідеями здійснюється через записи на стіні, групи онлайн-навчання і навіть інтернет-клуби".

Хоча UNC і займає 20-е місце в QS Global 200 Top Business Schools Report for North America, вона є першою школою з топ-100, яка спробувала себе в інтернет-навчанні, на тлі численних спроб інших шкіл.

The University of Phoenix's School of Business пропонує онлайн-MBA приблизно вже сім років. Рік Кастеллано (Rick Castellano), директор зі зв'язків з громадськістю цієї школи, каже, що запустив проект онлайн-MBA, бо розуміє, що студенти висувають багато вимог до свого часу.

"Національний центр статистики у сфері освіти США повідомляє, що працюючі або нетрадиційні студенти складають більше 70% усіх студентів країни", — пояснює він.

MBA через Facebook

London School of Business and Finance (LSBF) пішла ще далі в навчанні через Інтернет, запустивши минулої осені свій проект Facebook MBA, яким вже зібрано 90 тисяч прихильників. Він відкритий для всіх, хто цікавиться основними навичками, які викладаються на курсі MBA, і пропонує безкоштовний доступ до 80 годин лекцій і відео-ресурсів від престижних рекрутингових агентств, у тому числі Deloitte і Accenture. Плату вносять тільки ті студенти, які хотіли б отримати акредитоване навчання, що підтверджується University of Wales.

Віталій Клопот, керуючий директор інтерактивного навчання в LSBF каже, що школа дотримується тієї думки, що навчання MBA передбачає обмін знаннями з широкою мережею, і Facebook, як найбільша соціальна мережа, є очевидним місцем для цього.

"Використання Facebook дозволяє студентам MBA, долати як фізичні, так і соціальні кордони. Це дає людям доступ до високоякісної освіти, яка доступна в зручний для них час, і якщо вони хочуть поєднувати навчання з поточною роботою або сімейними зобов'язаннями, вони можуть — навчатися у своєму ритмі".

MBA навчання через Інтернет, як і інші численні методи гнучкого навчання, такі як дистанційне і вечірнє, як ніколи раніше може зробити MBA освіту доступною для великої кількості студентів. Однак деякі рекрутингові агентства все ще висловлюють застереження.

Зої Маклафлін (Zoe McLoughlin), менеджер міжнародного найму в Boston Consulting Group, говорить, що наразі ця компанія не буде розглядати онлайн-випускників МВА на тому ж рівні, як і їх однолітків з стаціонару, хоча вона і визнає, що було б недалекоглядно припускати, що це ніколи не зміниться.

"Якби такі бізнес-школи, як Harvard, INSEAD або London Business School зважилися на онлайн-навчання, ми б розглядали це питання по-іншому", — говорить вона.

Клопот вважає, що майбутнє MBA освіти, принаймні частково, належить онлайн-MBA."У людей є реальні перешкоди, щоб знайти час для MBA, незалежно від вартості програми, місця розташування, зобов'язань в сім'ї або на роботі. Навчання онлайн або змішане (blended learning) навчання дозволяє студентам вчитися, так як їм зручно поряд з виконанням своїх зобов'язань".

За матеріалами "The online MBA revolution", QS TopMBA.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Самое важноеСамое важное
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?
Муза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеиМуза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеи
Блестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работатьБлестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работать


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)