БІЗНЕС-ОСВІТА | MBA-онлайн 9 грудня 2011 р.

MBA через Інтернет: сильні та слабкі сторони

Джерело: Освіта.ua

Як науковці, так і роботодавці наразі перебувають у нерішучості щодо MBA кваліфікації, отриманої через Інтернет.

MBA через Інтернет: сильні та слабкі сторони Поява післядипломної освіти, що надається через Інтернет, за останнє десятиріччя було, щонайменше, суперечливим, як і поява онлайн-навчання в секторі МВА. Вибір бізнес-освіти не завжди є прямолінійним рішенням. Для людей з усталеною кар'єрою і сім'єю, можливість зміни місця проживання і відсутності заробітку протягом двох років у поєднанні з високою вартістю навчання може бути неприпустимою.

Проте завдяки Інтернету подібну ситуацію можна змінити. У той час як сектор MBA навчання зростає, і все більше шкіл в останні десять років пропонують MBA-програми, престиж навчання через Інтернет, як очікується, отримає значний імпульс із запуском першого онлайн-MBA курсу від бізнес-школи вищого рівня.

Онлайн-курс MBA — MBA@UNC, пропонований University of North Carolina's Kenan-Flagler Business School, запущено 4 липня 2011 року. На цей курс було відібрано 19 студентів за критеріями стаціонарної програми, які будуть навчатися через Інтернет для отримання такого ж ступеню, що й студенти стаціонару.

Сьюзан Кейтс (Susan Cates), виконавчий директор програми MBA@UNC з Kenan-Flagler, каже, що перший рік стане навчанням і для самої школи і називає студентів "першопрохідцями і партнерами".

Вона додає: "Ми набрали небагато студентів у перший клас, оскільки зосередилися на якості та маємо рішучість забезпечити виключне навчання, у міру того, як ми пізнаємо тонкощі високоякісної дистанційної освіти".

Стаціонар або онлайн-навчання?

Є деякі відмінності між онлайн-курсом та стаціонарною програмою UNC MBA. Наприклад, "жива" взаємодія студент-викладач відбувається в більш вузькому оточенні, ніж у звичайному класі MBA і з меншим особистим контактом.

Кейтс каже, що з цієї причини, онлайн MBA-програма Kenan-Flagler призначена для працюючих професіоналів, що бажають поліпшити свої перспективи, а не для тих, хто хоче змінити сферу діяльності.

Важливою деталлю визнання онлайн-програми є те, що між нею і стаціонарним курсом є багато спільного, в тому числі і використання такого ж навчального плану. Крім того, програми розроблені і викладаються тими ж професорами і загальна кількість годин їх контакту зі студентами — 471, як і для стаціонару.

Тим не менше, для тих, хто скептично ставиться до онлайн-програм MBA, у тому числі і для багатьох рекрутингових служб, реальна проблема полягає у підрахунку втрат віртуальних студентів, що не перебувають у студентському містечку.

Такі складові як співдружність випускників, обзаведення знайомствами і підтримка з боку інших студентів можуть виявитися недоступними в онлайн-середовищі MBA, у той час як вони вважаються найбільш цінною частиною МВА-освіти.

Джуді Гранді (Judy Grundy), менеджер з рекрутингу в лондонській Boston Consulting Group, говорить: "Я бачу способи, як це вирішити, але мені було б цікаво подивитися, як бізнес-школи відтворять такі ключові складові як інтерактивні групи навчання і можливість створення зв'язків".

Але Кейтс твердо переконана, що це може статися. Вона пояснює: "Студенти починають будувати професійну мережу своїх однолітків з самого першого дня через особисті онлайн-обговорення, секційні засідання та розв'язання кейсів. За межами класу обговорення та обмін ідеями здійснюється через записи на стіні, групи онлайн-навчання і навіть інтернет-клуби".

Хоча UNC і займає 20-е місце в QS Global 200 Top Business Schools Report for North America, вона є першою школою з топ-100, яка спробувала себе в інтернет-навчанні, на тлі численних спроб інших шкіл.

The University of Phoenix's School of Business пропонує онлайн-MBA приблизно вже сім років. Рік Кастеллано (Rick Castellano), директор зі зв'язків з громадськістю цієї школи, каже, що запустив проект онлайн-MBA, бо розуміє, що студенти висувають багато вимог до свого часу.

"Національний центр статистики у сфері освіти США повідомляє, що працюючі або нетрадиційні студенти складають більше 70% усіх студентів країни", — пояснює він.

MBA через Facebook

London School of Business and Finance (LSBF) пішла ще далі в навчанні через Інтернет, запустивши минулої осені свій проект Facebook MBA, яким вже зібрано 90 тисяч прихильників. Він відкритий для всіх, хто цікавиться основними навичками, які викладаються на курсі MBA, і пропонує безкоштовний доступ до 80 годин лекцій і відео-ресурсів від престижних рекрутингових агентств, у тому числі Deloitte і Accenture. Плату вносять тільки ті студенти, які хотіли б отримати акредитоване навчання, що підтверджується University of Wales.

Віталій Клопот, керуючий директор інтерактивного навчання в LSBF каже, що школа дотримується тієї думки, що навчання MBA передбачає обмін знаннями з широкою мережею, і Facebook, як найбільша соціальна мережа, є очевидним місцем для цього.

"Використання Facebook дозволяє студентам MBA, долати як фізичні, так і соціальні кордони. Це дає людям доступ до високоякісної освіти, яка доступна в зручний для них час, і якщо вони хочуть поєднувати навчання з поточною роботою або сімейними зобов'язаннями, вони можуть — навчатися у своєму ритмі".

MBA навчання через Інтернет, як і інші численні методи гнучкого навчання, такі як дистанційне і вечірнє, як ніколи раніше може зробити MBA освіту доступною для великої кількості студентів. Однак деякі рекрутингові агентства все ще висловлюють застереження.

Зої Маклафлін (Zoe McLoughlin), менеджер міжнародного найму в Boston Consulting Group, говорить, що наразі ця компанія не буде розглядати онлайн-випускників МВА на тому ж рівні, як і їх однолітків з стаціонару, хоча вона і визнає, що було б недалекоглядно припускати, що це ніколи не зміниться.

"Якби такі бізнес-школи, як Harvard, INSEAD або London Business School зважилися на онлайн-навчання, ми б розглядали це питання по-іншому", — говорить вона.

Клопот вважає, що майбутнє MBA освіти, принаймні частково, належить онлайн-MBA."У людей є реальні перешкоди, щоб знайти час для MBA, незалежно від вартості програми, місця розташування, зобов'язань в сім'ї або на роботі. Навчання онлайн або змішане (blended learning) навчання дозволяє студентам вчитися, так як їм зручно поряд з виконанням своїх зобов'язань".

За матеріалами "The online MBA revolution", QS TopMBA.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова
Игнорируй всех, или Как стать креативнымИгнорируй всех, или Как стать креативным
Привычка к творчеству. Сделайте творчество частью своей жизниПривычка к творчеству. Сделайте творчество частью своей жизни
Выйди из зоны комфорта. Измени свою жизнь. 21 метод повышения личной эффективностиВыйди из зоны комфорта. Измени свою жизнь. 21 метод повышения личной эффективности
Forbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджментаForbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджмента


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)