БІЗНЕС-ОСВІТА | Навчання в компанії 23 грудня 2019 р.

Організаційне навчання — стратегічний пріоритет 2020 року

Сьогодні, в умовах карколомних змін та високої непевності, здатність компанії навчатися продуктивніше та швидше, ніж інші, може стати основою її конкурентної переваги. На чому фокусуються деякі провідні організації світу у своїй навчальній діяльності?

Організаційне навчання — стратегічний пріоритет 2020 року Кейт Бассей (Кate Bussey), старший партнер компанії Prophet, узагальнивши думку директорів з організаційного навчання таких компаній, як AT&T, FedEx, Accenture, PepsiCo, Nationwide, AbbVie та JP Morgan, сформулювала основні виклики, над якими зараз працюють ці та інші організації.

1. Усунення будь-яких складнощів та «вузьких місць», які можуть стати перепоною для навчання. Директор із навчання мусить постійно шукати способи забезпечити те, щоб працівники мали достатньо часу та енергії для навчання. Іншими словами, потрібно створити свого роду «оазу», де реально було б на певний час відволіктися від поточних проблем та зосередитися на роботі з контентом.

2. Прогнозування майбутнього попиту на професійні вміння. Організації створюють матриці навичок, якими мають оволодіти співробітники, аби ефективно виконувати нові для бізнесу ролі, котрі, згідно прогнозів, мають з’явитися через певний час.

3. Генерування досвіду віртуального навчання. Навчання в цьому форматі мусить бути таким же результативним та емоційно насиченим, як і традиційні аудиторні заняття. Зараз працівники, що навчаються, хочуть мати змогу це робити у будь-якому місці та у будь-який зручний для них час. Тому аудиторний формат не завжди є найкращим варіантом. Але з допомогою новітніх технологій реально забезпечити можливості для проходження курсу у віртуальному просторі, не жертвуючи результативністю навчального процесу.

4. Створення системи управління навчальним процесом. Ця система мусить забезпечувати як специфічні потреби конкретної організації, так і відповідати запиту кожного окремого співробітника. Вона має містити контент відповідного рівня складності та у потрібному обсязі. Оптимальним способом надання матеріалів курсу працівникам є модель «Netflix». Крім усього, в процесі навчання необхідно збирати релевантну інформацію (щодо активності людей, їхнього реагування на контент тощо) та використовувати її для подальшого вдосконалення курсу.

5. Вимірювання ROI. Практично кожний директор із навчання вищезгаданих компаній підкреслив, наскільки складно оцінювати віддачу від інвестицій у навчальні ініціативи. Але, попри все, важливо якомога тісніше пов’язати навчальні програми з цілями бізнесу. Відповідно, основним критерієм ступеня продуктивності ініціативи має бути те, наскільки її реалізація сприяє досягненню загальноорганізаційних цілей. Якщо такий взаємозв’язок є очевидним, здобути підтримку керівників найвищого рівня стає набагато легше.

Як зазначене вище втілити на практиці? Кейт Бассей рекомендує врахувати наступні моменти.

1. Підходьте до планування навчальної ініціативи як до конструювання продукту та споживчого досвіду. Створіть архетипи основних категорій працівників і, конструюючи досвід, адаптуйте його до особливостей кожного з них.

2. Намагайтеся переходити від навчання «під примусом» до навчання як реалізації внутрішніх прагнень співробітників. Знайдіть точку, де перетинаюся навчальні потреби вашої організації із захопленнями та інтересами працівників. Влучаючи у внутрішні мотиваційні рушії людей, ви вселятимете в них бажання вивчати теми, до яких скеровуватиме їхню увагу.

3. Пам’ятайте, що маркетинг — це половина справи. Створивши контент, ви реалізували свою стратегію на 50%. Але вирішальними для успіху програми є продуктивна рекламна кампанія та правильність вибору каналів надання матеріалів. Не забувайте, що оповідь може стати надзвичайно дієвим засобом донесення важливості навчальної ініціативи.

4. Заохочуйте навчання «точно в термін». Намагайтеся забезпечувати мікроможливості для навчання саме тоді, коли це по-справжньому потрібно та може принести реальну користь співробітникам.

5. Фокусуйтеся на практичному застосуванні нових умінь. Йдеться не лише про опрацювання матеріалу курсу. Кінцева мета — поглиблення здобутих знань шляхом їх безпосереднього застосовування на практиці. Щоб забезпечити дієвість цього процесу, потрібно створити сприятливі умови для навчання в робочому середовищі та постійно надавати нові й нові можливості для закріплення набутих умінь.

6. Виявляйте винахідливість. Практично кожна команда, що реалізовує навчальну ініціативу, знаходиться в умовах, коли необхідно зробити максимум, маючи мінімум ресурсів. Тому виділіть ініціативи, які матимуть найбільший вплив на досягнення головних цілей бізнесу, а, втілюючи їх, виявляйте креативність та гнучкість.

За матеріалами "Making Learning & Development a Business Priority in 2020", Prophet.

Ілюстрація: CoreAxis



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Іди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієшІди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієш
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)