БІЗНЕС-ОСВІТА | L&D 5 лютого 2021 р.

6 трендів навчання, яких варто очікувати в 2021 році

Пандемія висвітлила певні тенденції, що проявилися на початку 2020 року — багато з них прискорилися практично у всіх областях. У 2021 році тренди, яких слід очікувати професіоналам і новаторам в області навчання і розвитку (L&D), можуть стати віддзеркаленням 2020 року.

6 трендів навчання, яких варто очікувати в 2021 році

1. Гібрид як нова норма

У цьому грандіозному експерименті, коли працівники переїхали з офісів у свої домівки, процвітало кілька галузей. Однак насправді перевагу віддають гнучкості, і навіть у розпал карантину та ізоляції багато компаній не повністю прийняли модель роботи на дому. Є важливі співробітники, які повинні бути на місці, і керівники, яким все ще потрібно їздити на зустрічі. Деякі компанії проявили винахідливість і дозволили своїм співробітникам збиратися, відкривши офіси на відкритому повітрі.

2. Покращена імерсивна технологія

З появою технології 5G все більше організацій можуть підтримувати віддалену роботу та експериментальні платформи, такі як доповнена (AR) та віртуальна реальність (VR). Наслідки для навчання включають більш безпосередній та захоплюючий досвід; покращену здатність зустрічати працівників там, де вони знаходяться; і можливість глибше зануритися у зміст, середовище та віртуальні інструкції «плечем до плеча». Втома від масштабування показує, що відеодзвінків недостатньо, особливо коли мова йде про створення віртуального класу, і це одна з причин, чому організації все більше покладаються на AR та VR.

3. Підвищене робоче навантаження

У 2021 році розвиток цифрової проникливості в масштабах всього підприємства стане протиотрутою від деяких триваючих збоїв, таких як збільшення робочого навантаження, розширення посадових обов’язків і нові вимоги до навичок. Часто підрив не пов’язаний з конкуренцією; швидше, він йде зсередини. Та ж трансформація, яка сприяє зростанню компаній, може також забезпечити зростання співробітників, пропонуючи кар’єрний розвиток, оздоровлення та інші переваги, які допомагають збільшити обсяг роботи. Програми навчання, котрі еволюціонують, разом із більш широкою корпоративною еволюцією можуть надихати співробітників, що призводить до їхнього утримання і зростання.

4. L&D — лідер змін

Організації, що навчаються, мають адаптуватися разом зі своєю робочою силою до світу, що швидко змінюється, переходячи до нових сфер попиту. Окрім пандемії, в L&D виникне істотна потреба в швидкому навчанні нових працівників і диверсифікації навичок існуючих співробітників.

У міру того як настає технологічна втома, навчання може вказати спосіб боротьби з нею. CEO будуть все більше покладатися на свої команди з навчання та розвитку, щоб зміцнити навички своєї організації для вирішення руйнівних проблем ринку без найму великої кількості нового персоналу. В результаті групи навчання і розвитку повинні бути готові до нових навчальних програм, деяких з яких організації, можливо, раніше не потребували. У міру того, як навчальні програми відходять від відеододатків для команд, L&D використовує більш інноваційні способи зв’язку і співпраці.

5. Адаптація до цифрових форматів

Організації, які вже встали на шлях цифрової трансформації, в минулому році отримали фору, але навчальні відділи мають можливість взяти на себе ініціативу. Використання цифрових платформ — це лише половина успіху, а інша — це вміння вчитися — не обов'язково для компаній і команд, що займаються цифровою трансформацією без вбудованого компонента навчання.

Як відомо новаторам, гнучкість — експериментування як спосіб роботи — успішна тільки в тому випадку, якщо навчання вбудовано в процес. Швидкий рух просто для швидкого руху не створює цінності, якщо ідеї не переносяться з однієї ітерації на іншу. Отже, навчання — це не просто відділ; це стан розуму і вимога для постійних інновацій та успіху.

Довгострокові тенденції і характер поточного історичного моменту дозволяють зробити один висновок: L&D буде критично важливим для компаній, що орієнтуються у світі після COVID-19, де успіх багато в чому залежатиме від здатності швидко адаптуватися до непередбачуваних сил. Ніхто не зможе заздалегідь повідомити керівникам L&D, які нові програми можуть знадобитися їх компаніям; однак потреба буде великою, а терміни — короткими.

6. Узгодження бізнесу і навчання

Створення групи реагування на COVID-19, рішення, яке McKinsey розробило на ранній стадії пандемії, як і раніше є актуальним. Альтернативою є включення планування сценарію навчання у відповідні зусилля компанії, а не виділення окремого робочого потоку для відділу навчання. Для реагування потрібна безліч міжфункціональних зацікавлених сторін, і узгодженість протоколів має вирішальне значення для ефективності запобіжних заходів. Ви не можете планувати потенційні очні програми, наприклад, якщо нікого не допускають у ваш будинок. А оскільки рентабельність інвестицій у навчання (ROI) є найвищою, коли навчання прив'язане до бізнес-метрик, важливо відобразити зрушення в пріоритетах, що відбуваються на цьому стратегічному рівні. З даними, що щоденно змінюються, ви хочете залишатися в курсі найсвіжішої інформації та бути готовими до змін у тандемі з бізнес-лідерами, яких ви обслуговуєте.

Пов’язання послуг з навчання та розвитку з бізнес-результатами і процесами також забезпечить страхування від потенційно «бажаного» бренду, який можуть нести деякі команди L&D. Нещодавно Adobe заявив: «На даний момент, саме L&D-професіоналам належить відстоювати навчання в своїх організаціях». Лідери L&D, які вже налагодили міцні зв'язки і бізнес-кейси, можуть допомогти у важкі часи.

Хоча 2020 рік сильно змінив методи ведення бізнесу, в 2021 році ми можемо очікувати ще більших змін. Що раніше відділ L&D почне побоюватися майбутнього, то швидше організації зможуть виправити становище. «Трансформація» як абстрактне поняття було замінено конкретними прикладами того, як наш світ змінюється в реальному часі. Аби засвоїти уроки, які запропонувала нам пандемія, настав час перейти від навчання як відділу до навчання як способу роботи.

За матеріалами "6 Learning Trends to Expect in 2021", Training Industry.

Ілюстрація: SHRM



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1-2 грудня 2021
Київ
Фахівець із закупівель. Навчання закупівлям від А до Я
1-2 грудня 2021
Київ
Навички менеджменту: розвиток ключових компетенцій керівника
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Емоційний успіхЕмоційний успіх
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Перемикайся. Стань тим, ким хочеш бутиПеремикайся. Стань тим, ким хочеш бути


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2021, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)