БІЗНЕС-ОСВІТА | Корпоративне навчання 8 вересня 2021 р.

Корпоративна трансформація: навчання як пріоритет для керівників

Будь-яка корпоративна трансформація завжди супроводжується набуттям нових знань. Гаральд Гунгенберг (Harald Hungenberg), декан Європейської школи менеджменту та технологій (ESMT Berlin), зупиняється на деяких моментах, які потрібно врахувати, щоб зробити процес навчання під час реалізації трансформаційних ініціатив якомога результативнішим.

Корпоративна трансформація: навчання як пріоритет для керівників

Протягом двох останніх десятиріч автомобільна галузь пройшла крізь глибоку трансформацію, що було спричинено кількома чинниками. Через регуляторний тиск компанії переходять до вуглецево-нейтрального виробництва. В мегаполісах дедалі поширенішими стають програми сумісного використання транспортних засобів. А прогрес у технологічній сфері (машинне навчання, аналітика великих даних та штучний інтелект) сформував у споживачів цілком нові очікування щодо мобільності, які ґрунтуються на загальній з’єднувальності, урухомленій даними. Аби працювати з системами, які базуються на технологічних рішеннях, кожний член організації має освоїти комплекс нових умінь.

У 2020-му корпоративна академія Daimler реалізовувала навчальну програму, покликану допомогти керівникам провести свої команди крізь трансформацію. Під час проєкту було зроблено висновки, які необхідно врахувати при планування трансформаційного процесу.

Розробіть спільну «мову» трансформації. Daimler — багатонаціональна корпорація, яка базується в Німеччині. Чисельність персоналу складає приблизно 290 тис., а виробничі та сервісні підрозділи розкидані по цілому світу. Як і в багатьох інших глобальних корпораціях, регіональні структури Daimler мають доволі високий ступень автономії. Проте незалежність окремих підрозділів не є перепоною для набуття ними спільного розуміння суті змін.

У рамках ініціативи випадковим чином було створено так звані групи «трансформерів», при формуванні яких не враховувалася належність до певного підрозділу, регіону чи управлінського щабля, а також групи, що представляли конкретний підрозділ (так звані «неторкані» команди). Групи «трансформерів» поширювали в межах цілої організації певну тезу, яка лежала в основі трансформації; а «неторкані» команди адаптували більш загальні ідеї до контексту свого регіону та підрозділу і намагалися їх там «вкоренити».

Надайте керівникам та командам відповідні інструменти. Спільне розуміння проблем, які доведеться розв’язувати, — лише один із складників успіху. Далі потрібно здійснити перехід від навчальної фази (провідна роль належить фахівцям у сфері освіти та консультантам) до фази реалізації (її очолюють керівники компанії та самі команди). Висновки багатьох досліджень показують, які складнощі виникають у ході трансформації (опір змінам, брак психологічної безпеки, складнощі із втіленням ідей тощо). А використовуючи відповідні апробовані підходи, компанії можуть подолати ці проблеми та досягти своїх цілей. Тобто йдеться про вивчення практики інших організацій та створення на підставі цього інструментів, які допоможуть керівникам підрозділів модифікувати продукти та послуги відповідно до нової концепції бізнесу.

Здійсніть діджиталізацію. Щоб реалізувати глобальну навчальну ініціативу (особливо в умовах високої непевності, з якою ми стикаємося зараз), потрібні як високий рівень гармонізації всіх аспектів діяльності організації, так і добре розвинута адаптивність. Під час пандемії компанії в дуже стислі терміни переходили від традиційного формату навчання до онлайн-навчання. Водночас стала очевидною хибність деяких припущень щодо неповноцінності віртуального навчання.

Наприкінці 2018-го була запущена платформа EdTech, створена альянсом, до складу якого увійшли шість бізнес-шкіл (серед інших — ESMT та Бізнес-школа Імперського коледжу Лондона). Платформа дає змогу кожному учаснику альянсу адаптувати та оцифрувати свій портфель навчальних програм (від коротких курсів для керівників та масових відкритих онлайн-курсів до МВА-програм). Діджиталізація навчального процесу дозволила об’єднати в його рамках команди, які працюють у різних регіонах світу, а модульний підхід — досягти високої гнучкості навчальних програм.

За матеріалами "In Corporate Transformation, Learning Is A Leadership Imperative", Forbes.

Ілюстрація: lifestylefrisco.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)