ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


БІЗНЕС-ОСВІТА | Тенденції 10 березня 2011 р.

Тенденції навчання 2011

Способи, якими люди поєднують технології та навчання постійно еволюціонують, рухаючись в бік точності, зручності, взаємодії, специфікації та неформальності. Цей рік стане роком можливостей для директорів з навчання переоцінити свою навчальну стратегію в контексті постійної еволюції та змін бізнес-середовища.

Тенденції навчання 2011 Виклики для сучасних директорів набагато складніші, ніж будь-коли раніше. Від них вимагають не лише демонстрації цінності та узгодженості їхної навчальної стратегії з глобальними інтересами компанії, але й здатності безпосередньо пов'язати навчання з організаційними цілями. Яким же чином змінюватимуться реалії навчання у 2011-му році?

Підвищенна прив'язаність до досвіду

Управлінці вимагають, щоб навчання було максимально наближеним до тих функцій, з якими матимуть справу працівники на робочому місці. А це означає як ніколи високу прив'язаність до досвіду та потребу цілісного навчання, яке моделюватиме робочі умови та вимоги.

Здатність навчання відображати реальність отримала назву "прив'язаність" (fidelity). Сьогодні організації шукають нових способів забезпечити прив'язаність навчального досвіду до реальних потреб бізнесу.

Зручність навчання

Роздрібний та клієнтський сервіси приходять до використання технологій, таких як iPod чи iPad — як інструментів доступу до навчання. Багато організацій мають групи працівників, яким більше не обов'язково знаходитися в офісі, щоб навчатися. Планшетні рішення на зразок iPad дають змогу одразу кільком користувачам навчатися а одним приладом, а самі вони стають своєрідними навчальними точками — "кіосками".

Навчальні кіоски збільшують можливість своєчасного доступу до навчання, в якій би точці ви не знаходилися. Студентові не потрібно їхати до універститету чи ходити у традиційну аудиторію. До того ж він сам може вибрати, коли йому приступити до навчання.

Краудсорсинг

Інструменти Web 2.0 продовжують розвивати середовище, яке орієнтується в першу чегу на взаємодію та співпрацю інтелектуальних працівників та студентів. І хоча найбільш популярними рішеннями до сих пір залишають найпростіші (такі як електронна пошта та сервіси миттєвих повідомлень, веб-конференції та обмін файлами) — користувачі поступово переходять до складніших рішень, комбінуючи різні інструменти.

Робота з даними

Мікро-навчання та контент, який генерується користувачами в блогах, wiki та YouTube, при відсутності адекватної категоризації та структурування, призведе до інформаційного перевантаження. Щоб уникнути цього студенти повинні отримувати доступ саме до тієї інформації, яка їм найбільш необхідна у даний момент. Тому навчальні системи в першу чергу повинні мати потужну структуру пошуку та категоризації. Окрім цього, користувачі повинні вміти поводитися з такою системою чи, що набагато краще, сама система повинна бути максимально інтуїтивною.

Неформальне навчання

Найбільш ефективне навчання можливе тільки за умови поєднання формальних практик з неформальними способами навчання та соціальною взаємодією. Традиційна LMS (система управління навчанням) може виявитися не достатньо гнучкою, тому більшість розробників таких систем включають у свої продукти різноманітні версії вікі, блогів та соціальних можливостей.

За матеріалами "Five Trends in Learning Delivery in 2011", Chief Learning Officer.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Работайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивностиРаботайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивности
Не работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг васНе работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг вас
Продуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое делоПродуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое дело
Почему мы хотим, чтобы вы были богатыПочему мы хотим, чтобы вы были богаты
Привычка к творчествуПривычка к творчеству


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)