Лидерское мировоззрение: видеть, что нужно сделать

Многие ждут, пока кто-нибудь укажет им, что делать. Проблема такого подхода в том, что рано или поздно «кто-нибудь» должен принять решение. Один спрашивает другого: «Что надо делать?», тот спрашивает третьего, третий — четвертого, и в конце концов кто-то решает, удачно или не очень, что делать дальше. Он и оказывается «лидером»…

Читать далее →

Як розпізнати розумну людину: метод Джеффа Безоса

Як і будь-яка розумна людина, засновник Amazon Джефф Безос (Jeff Bezos) схильний оточувати себе іншими розумними людьми, які поділяють його бачення і здатні втілити в життя його ідеї. Але як же йому вдалося знайти і зібрати всіх цих людей під крилом Amazon? Відповідь Безоса на це питання виявилася простою, але далеко не очевидною…

Читати далі →

6 технік ефективного захисту від маніпуляції

Досягнення успіху — важлива частина життя кожної людини. Домагаючись цілей, ми робимо життя кращим, розкриваємо свій потенціал і реалізуємо себе. Сьогодні можна знайти величезне різноманіття ефективних і дієвих методів реалізації задумів, причому вони практично завжди є екологічними, тобто не шкодять іншим людям — ані їх психічному, ані фізичному стану…

Читати далі →

Избегайте чрезмерного выбора: чем проще, тем лучше

В 2000 г. психологи Шина Айенгар и Марк Леппер опубликовали исследование о джеме и выборе — и теперь на него ссылаются многие специалисты. В дорогом продовольственном магазине в Калифорнии исследователи установили демонстрационный прилавок, где покупатели могли пробовать образцы джема. В одном варианте эксперимента на прилавке было выставлено шесть разных сортов джема одного производителя, а в другом — 24…

Читать далее →

Байка: Мурашка і Свиня

Свиня з Мурашкою сперечалися, хто з них багатший. А Віл був свідком і побічним суддею.

— Чи ж багато у тебе хлібного зерна? — спитала з гордовитою посмішкою Свиня. — Ану-бо, з’яви, шановна пані…

— У мене повнісінька жменя найчистішого зерна…

Читати далі →

6 ключевых элементов стратегии сервиса

Лидеры сервиса ориентированы на удержание существующих клиентов. Они дорожат ими, потому что знают, как важны лояльные клиенты для успеха бизнеса. Лидеры сервиса понимают, что они работают в сфере обслуживания — а не в банковском, ресторанном, гостиничном, медицинском, компьютерном или телекоммуникационном бизнесе…

Читать далее →

Ефект Веблена

Ефект Веблена (англ. Veblen effect) — явище економічно необґрунтованого збільшення попиту на деякі дорогі товари з боку окремих категорій споживачів, якщо ціна на ці товари зростає (оскільки споживач вважає, що вища ціна означає вищий статус). Американський економіст, соціолог, основоположник інституційного напряму політичної економії Торстейн Бунде Веблен (Thorstein Bunde Veblen) описав однойменний ефект у 1920-і рр…

Читати далі →

Что такое сингулярность?

Наиболее распространенное определение технологической сингулярности гласит: «Сингулярность — это состояние, при котором людям больше не придется обновлять компьютеры, телекоммуникационные системы и роботизированные механизмы. Эти машины и системы будут перепрограммировать себя самостоятельно. Люди не будут понимать, как они работают, но все будет работать само по себе»…

Читать далее →

Притча: Влучна стрільба

«Ти слухаєш не для того, щоб довідатися щось нове, — сказав Майстер. — А щоби знайти підтвердження тому, що вже знаєш. Встряєш у суперечки, замість того, щоб мовчки подумати»….

Читати далі →