КОНСАЛТИНГ | Лідери думок 11 квітня 2007 р.

Чи досі консалтингові компанії формують стратегічну думку?

Інтелектуальне підґрунтя консалтингової діяльності чи так зване "мисленнєве лідерство" традиційно належало до компетенцій стратегічних компаній. Та чи зуміли ці організації зберегти за собою статус "володарів думок" у динамічному конкурентному середовищі сьогодення?

На веб-сайтах сорока найбільших консалтингових компаній сьогодні можна знайти близько 3500 статей, оглядів та книг, які належать до розряду стратегічної літератури. Приблизно третина цієї бібліотеки стосується стратегічних питань — дослідження новітніх ринків, інструментів планування і т. п. Ще третина фокусується на операційних темах, таких як організація бізнес-процесів, технологія, постачання та аутсорсинг. Інші статті включають у себе все різноманіття можливих тематик, починаючи розвитком лідерства і закінчуючи контролем витрат.

Стратегічні компанії зазвичай обирають загальний підхід до поставленої проблематики, фокусуючись на новітніх проблемах та завданнях, замість того, щоб звертати увагу на конкретні сфери та галузі. Вони воліють бути "експериментаторами" та "архітекторами" нових ідей та концепції, а не "будівниками" та "ремонтниками", які застосовують свої специфічні знання для вирішення дріб'язкових проблем конкретної галузі чи бізнесу.

Найбільш типовий профіль лідерської думки стратегічної компанії складається із економічних та ринкових досліджень, а також розмислів про формулювання стратегії. При цьому менші компанії зазвичай більш вправно знаходять способи пристосування своїх досліджень до потреб конкретної аудиторії. Проте їм часто не вистачає ресурсів для проведення потужних глобальних досліджень, які можуть лягти в основу видатних статей та відкриттів.

Якщо говорити про конкретні числа, то найбільша кількість матеріалу продукується компанією McKinsey, яка складає 9% ринку лідерської думки. Найближчий її конкурент, компанія PA Consulting Group може похвалитися лише 5-ма відсотками ринку. Компанія Booz Allen Hamilton має найвищі показники у сфері організованої, уособленої та найбільш цікавої стратегічної думки. Більшість із її статей та досліджень з'являється у журналі strategy+business.

McKinsey довгий час була одним із найбільших "інвесторів" у сфері лідерської думки в консалтинговій сфері. Тому й сьогодні її внесок залишається одним із найбільш значних у світі. Проте, на лідерські позиції виривається компанія Bain, чиї дослідження є одними із найбільш привабливих. Ця організація навчилася відмінно підбирати "гарячі" теми та знаходити специфічні підходи та точки зору. Оригінальним є навіть підхід компанії Bain до подачі своїх матеріалів. Якщо більшість консалтингових організацій воліють самостійно видавати свої матеріали, то компанія Bain розміщує статті та експертні матеріали у професійних друкованих виданнях (журналах та газетах).

Сьогодні стратегічні та консалтингові компанії піддаються всесторонній конкуренції. Так, наприклад, компанія Accenture продукує таку саму кількість матеріалів лідерської думки, як і McKinsey. А на п'яти їм наступають PricewaterhouseCoopers, IBM та PA. Говорячи ж про якість таких матеріалів, ми мусимо визнати, що компанії великої Четвірки мають всі шанси перевершити стратегічні компанії. Проте, це станеться не раніше, ніж вони підсилять свою роль "порадника" серед клієнтів.

Очевидно одне — стратегічним компаніям ні в якому разі не можна "сповільнювати оберти". Необхідність бути лідером думок і рухатися своєю власною дорогою, а не повторювати чужі відкриття, є абсолютно очевидною — адже тільки так можна відшукати специфічну тематику та кут зору, який не доступний конкурентам.

За матеріалами "Do Strategy Firms Still Lead the Thinking?", Management Consulting News.
Переклад з англійської: Ярослав Федорак.





БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии
Краткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияКраткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Воплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностьюВоплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностью
Образование против талантаОбразование против таланта
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)