КОНСАЛТИНГ | Бистрини бізнесу 13 листопада 2007 р.

Різкий поворот

Алан Вейс (Alan Weiss), доктор філософських наук, автор двадцяти п'яти книг, серед яких і бестселер "Консалтинг на мільйон доларів" (Million Dollar Consulting), переможець десятків письменницьких та консалтингових винагород, розповідає як вибратися із "бистрини бізнесу" та вижити під тиском непереможних обставин.

Вибратися із річкової бистрини можливо лише попливши перпендикулярно до її напрямку. Якщо ви боротиметесь із течією — то майже напевне загинете. Навіть рятувальники неодноразово гинули, стикаючись із силою бистрини.

Проте, є спосіб, який допоможе вам врятуватися, хоч він і йде в розріз зі традиційною логікою. Потрапивши у сильну течію, вам слід розвернутися на 90% і проплисти всього декілька кроків. Таким чином ви можете знову потрапити у "спокійну воду". Вступіть у боротьбу зі стихією, і ви загинете, але відшукайте новий напрямок — і ви без зайвих зусиль уникнете небезпеки.

Клієнти також можуть потрапити до бистрини

Помітити бистрину буває дуже складно. Вона виникає несподівано, без жодних видимих причин. Її майже неможливо помітити із берега і вона зникає так само швидко, як і з'являється.

Кожен бізнес стикається зі своїми власними бистринами, у яких "тонуть" численні консультанти, які прагнуть допомогти йому вибратися із небезпеки. Клієнти наполягають, що той "пляж" просто попереду — це їхня мета і саме до нього слід прямувати. І лише найсміливіші консультанти дозволяють собі заперечити: "Ні, пливіть за мною до відкритого моря, порятунок там!"

Коли компанії намагаються перевершити відверто потужніших конкурентів — вони пливуть проти течії. Консультантам, які включаються у таку боротьбу, слід бути чесними з клієнтами: перевершити заздалегідь сильнішого суперника практично нереально. Набагато ефективніше буде відмовитися від змагання та відшукати свій власний напрямок.

Різкий поворот

"Різкий поворот" — це відмінний інструмент, який допоможе вам уникнути бистрини і так само — позбавитися жорсткої конкуренції. (Якщо ви граєте на полі конкурента, використовуєте його обладнання і дотримуєтесь його правил — ви ніколи не перевершите його). Немає нічого поганого в тому, що хтось займає лідерські позиції у певному бізнесі — ви не зобов'язані конкурувати, ви можете знайти свою нішу.

І це дійсно може бути так просто!

Honeywell кожного року потерпає поразку від IBM, тому що вони намагаються наздогнати безперечного лідера, а прірва між ними занадто велика. При цьому компанія Apple таки зуміла стати успішною, відмовившись змагатися із Dell та Microsoft на їхньому полі. Вочевидь, вона чудово розуміє принцип "бистрини".

За матеріалами "Taking a Sharp Right", Management Consulting News.
Переклад з англійської: Ярослав Федорак.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 2 жовтня 2020
Київ
Інтенсив «Школа сучасного нормування»
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
ПрокрастинаціяПрокрастинація
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності
Код винятковості. Живи за власними правиламиКод винятковості. Живи за власними правилами

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)