Розробка стратегії і плана розвитку бізнесу


КОНСАЛТИНГ | Управління часом 24 вересня 2009 р.

Як найефективніше використовувати час на робочих нарадах?

Марк Хаас (Mark Haas), експерт у сфері управлінського консалтингу, президент CMC FIMC, ділиться інформацією про те, яким чином можна найбільш ефективно використовувати час робочих нарад та бізнес-зустрічей.

Марк Хаас (Mark Haas) Люди, які працюють в консалтингу, знають, що робочі зустрічі та наради з деякими клієнтами бувають не дуже продуктивними. А іноді їм навіть доводиться планувати додаткову зустріч для того, щоб закінчити роботу, оскільки за час однієї наради вони не встигають вирішити всіх запланованих питань. Втім, зазвичай такі проблеми не виникають, якщо клієнт приходить на зустріч добре підготованим. Завдання консультанта — допомогти клієнтові підготуватися.

То яким же чином це можна зробити?

Само собою зрозуміло, що як ви, так і ваш клієнт зобов'язані чітко знати, що повинно бути зроблено за час наради і які питання будуть розглянуті. Це гарантує успішність наради лише на половину. Коли ми плануємо зустріч, плануючи наперед лише перелік питань, які будуть підняті, ми насправді витрачаємо дуже багато часу. Це стосується як зустрічей клієнтів із консультантами, так і особистих зустрічей двох людей. Успішність зустрічі залежить від підготовки до неї, а підготовка часто відбирає більше часу, ніж сама зустріч.

Варто взяти до уваги і розглянути наступні аспекти ефективної зустрічі (як консультант, ви повинні бути переконані, що всі вимоги виконані вами або вашими клієнтами):

  • Дайте відповідь на запитання, чи справді зустріч є найбільш ефективним способом вирішення проблем, які перед вами постали. "Давайте зустрінемося" — це найбільш спонтанна відповідь на потребу спільно вирішити будь-яку проблему. Але у багатьох випадках проблеми вирішуються набагато простіше і не потребують зустрічі.
  • Вирішіть, хто справді повинен брати участь у зустрічі (якщо ви можете запросити на зустріч 3 людей, не варто запрошувати 10).
  • Чітко визначте, які попередні приготування повинні бути виконані до зустрічі (ніколи не віднімайте в учасників час, намагаючись вирішити проблеми, які ви можете вирішити самостійно).
  • Переконайтесь, що ви володієте (маєте доступ) до всієї інформації, яка може знадобитися під час зустрічі.
  • Переконайтесь, що учасники зустрічі емоційно готові до неї.
  • Забезпечте достатню кількість часу для глибокої дискусії по запитаннях, які потрібно вирішити.
  • Забезпечте сам процес зустрічі та розробіть для нього правила (за якими принципами прийматимуться рішення, перед ким звітуватимуть люди щодо виконання прийнятих рішень, хто модеруватиме зустріч тощо).

Якщо це можливо, зустрічі, на яких присутні клієнти та консультанти, повинні по можливості проводити клієнти. Навіть якщо консультанти спланували зустріч, приготували презентацію, матеріали, детальні схеми та розробки — клієнт все-рівно повинен бути зацікавлений та відповідальний за зустріч. Ті зустрічі, де консультанти повністю беруть на себе керівництво (модерацію) подією, неначебто показують, що саме консультанти (а не менеджери) відповідають за всі рішення та результати їх впровадження в компанії. А це, в свою чергу, підриває віру власників компанії у здатність самостійно мислити та керувати своєю організацією.

За матеріалами "Efficient Use of Meeting Time" Institute of Management Consultants USA.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)
7 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси, бюджети і мотивацію (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Важно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь статьВажно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь стать
Блестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работатьБлестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работать
Футбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутриФутбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутри
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)