ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


КОНСАЛТИНГ | Ринок 1 вересня 2011 р.

Глобальний проти локального: секрет консалтингового успіху

Фіона Чернявська (Fiona Czerniawska), засновниця дослідницької та консалтингової компанії Arkimeda, автор численних книг, публікацій та визнаний авторитет у консалтинговій сфері, ділиться своїми думками щодо останнього дослідження 2011 Management Consulting Market Report.

Фіона Чернявська (Fiona Czerniawska)
Фіона Чернявська
(Fiona Czerniawska)
За останні три місяці було проведено опитування 250 співробітників із 150 консалтингових компаній у 35 країнах. Їм пропонувалося дати відповідь на запитання, як працюють їхні локальні ринки, як і чому це може змінитися в майбутньому, а також з якими основними викликами їм доводиться стикатися.

Серед велетенського масиву даних, які були зібрані, один посил виділявся найяскравіше: здатність консалтингової компанії надавати інтегроване глобальне бачення буде визначальним для їх успішності протягом наступних п'яти років. Можливо, це здається вам очевидним, особливо якщо ви працюєте в компанії, яка призвичаїлася до мультинаціональних команд, але існує кілька причин, через які навіть найбільш глобальним компаніям слід взяти перерву на обмірковування.

Насамперед, не слід забувати про клієнтів. Один з уроків, які всі вивчили за останні три роки, полягає в тому, що стабільність залежить у першу чергу від присутності на новітніх ринках. Компанії, у яких була ця перевага, після рецесії відновилися швидше і з меншими втратами, ніж ті, у яких її не було. І це стосується не тільки великого бізнесу. Консалтингові компанії середнього розміру, які до сих пір залишаються переважно національними, теж починають розуміти, що глобалізація відкриває перед ними я загрози, так і великі можливості.

Не варто забувати і про конкуренцію. Більшість організацій замовляли консалтингові послуги у локальних консалтингових компаній середнього розміру. Але так було в минулому. Розвиваючись, вони створюють ринок для великих консалтингових компаній.

І найважливіше — що ми розуміємо під "глобальністю". Схоже, що клієнти інтерпретують це поняття абсолютно по-різному. Дехто розуміє глобальність як фізичну присутність компанії в різних частинах світу. Але одного цього замало. Другий аспект, на який також звертають увагу клієнти — це люди або компанії, які можуть встановлювати глобальні зв'язки, допомагаючи їм зрозуміти, що означає для бельгійського виробника переїхати до В'єтнаму чи для іспанської компанії орієнтуватися на клієнтів у Південній Америці. Це склад розуму, а не мережа офісів, тому невеликі консалтингові компанії також мають всі шанси на успіх.

За матеріалами "Global versus local: the passport to consulting success", Source for Consulting.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)
18-19 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Складська логістика торгового підприємства (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Поймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым деломПоймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым делом
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Триггеры. Формируй привычки — закаляй характерТриггеры. Формируй привычки — закаляй характер
Прыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успехаПрыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успеха


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)